kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

کشف627 کیلو مرفین در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 627 کیلو مرفین در عملیات پلیس استان با همکاری اطلاعاتی پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.


سرتیپ عبدالرضا ناظری افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی از قصد قاچاقچیان فرا استانی برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به استان کرمان و سپس به مرکز کشور مطلع و در ادامه با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود این محموله به حوزه استان کرمان از طریق یک دستگاه کامیون مطلع شدند و بلافاصله این خبر مهم را به پلیس استان کرمان اطلاع دادند.
وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان در پی هدایت اطلاعاتی پلیس امنیت و یگان تکاوری دهسلم استان خراسان جنوبی و با استقرار و ردزنی‌های ماموران پلیس شهرستان کرمان موفق شدند این کامیون را هنگام تردد در محور شهداد - کرمان شناسایی و متوقف کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات مأموران راننده کامیون را دستگیر و در بازرسی از آن نیز 627 کیلو و 600 گرم مرفین و یک کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در چندین قسمت آن ‌جاساز شده بود را کشف و از انتقال و توزیع این محموله در مناطق مختلف کشور جلوگیری کردند.