kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خرداد جلوه‌ای درخشان از پیوند عمیق ملت با نظام اسلامی رقم خواهد خورد. مردم وفادارتر از صدر اسلام بیش از 42 سال است که از این آزمون‌ها با موفقیت عبور کرده و نشانی از افتخار را به سینه تاریخ معاصر نشانده‌اند. این بار هم با انتخاب کاندیدای انقلابی، دولت جوان حزب‌اللهی شکل خواهد گرفت و دل مستضعفان عالم و جبهه مقاومت شاد و نظام سلطه و پادوهای حقیر داخلی‌اش افسرده و درهم شکسته خواهند شد!
نوربخش- مشهد مقدس
* به عنوان یک جانباز انقلاب از آحاد مردم شریف و ولایتمدار می‌خواهم به حرمت خون مقدس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در روز انتخابات با حضور میلیونی خود دشمنان نظام را مأیوس و جبهه مقاومت را به تداوم روند پیروزی‌ها امیدوار و مسرور نمایید.
نوروزی- اسدآباد همدان
* برخی کاندیداها عملکرد دولت را تأیید و به دنبال ادامه حرکت در مدار همین 8 سال گذشته هستند. 8 سالی که کشور را تا مرحله پرتگاه بردند! واقعا مردم را چه فرض می‌کنند؟!
3356---0919
* بعضی از نامزدهای احراز صلاحیت نشده جز تخریب، تحریف و بزک کردن چهره آمریکای جنایتکار هنر دیگری نداشته و ندارند.
8718---0919
* مجری برنامه انتخاباتی تلویزیون از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری سؤال می‌کند شما چه برنامه‌ای برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان کشور دارید این نامزد چون دستش خالی است و کارنامه مورد قبولی ندارد با پیش کشیدن موضوع بی‌ربط دیگری حاشیه‌سازی می‌کند!
1156---0939
* یکی از نامزدها در گفت‌وگوی خبری نگران ارسال پیامک نصیحت به چند خانم کشف حجاب کرده در خودروهایشان شده‌اند به ایشان می‌گویم آیا بابت هزاران خانم که با سختی زندگی خود را اداره و به عنوان سرپرست خانواده زیر خط‌فقر و فاقد مسکن و با حجاب کامل و معتقدانه در برابر ناملایمات ایستاده‌اند اصلا هیچ احساسی دارند!
شفقی
* رئیس سابق بانک مرکزی اگر هنری داشت جلوی چاپ پول بدون پشتوانه و عرضه آن به بازار توسط آقای روحانی رئیس‌جمهور را می‌گرفت. حجم بالای نقدینگی در کشور به سیل تبدیل شده و مرتب خرابی و گرانی به وجود می‌آورد. آیا با حاشیه‌سازی می‌شود این واقعیات را پنهان کرد؟
6535---0912
* بعضی از اصلاح‌طلبان چقدر وقیح هستند که بعد از 8 سال سوزاندن فرصت‌های طلایی و تخریب کشور حال جبران همه تخریب‌های خود را در صد روز اول دولت آینده طلب می‌کنند!
6252---0916
* توقع بهبودی در صد روز اول دولت آینده از سوی یکی از روزنامه‌‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب بیانگر این است که با زبان بی‌زبانی اعتراف به کارآمدی دولت جدید کرده‌اند و از بی‌عملی دولت مورد حمایت خودشان به ستوه آمده‌اند.
5240---0902
* از اینکه برخی از نامزدهای انتخاباتی به دیگری نیش و کنایه می‌زنند ناراحت هستم. ما مردم دوست داریم نامزدهای ریاست‌جمهوری از برنامه‌های خود برای رفع مشکلات بگویند.
8495---0911
* کسانی که می‌گویند رای نمی‌دهیم و سرنوشت خود را به دیگران سپرده‌اند و به دشمنان خود و کشور خودشان مجال فشار بیشتر را داده‌اند؛ وظیفه عقلی، شرعی و قانونی حکم می‌کند که با تحقیق و تفحص به برترین گزینه رای دهیم.
2977---0933 و 9691---0919 و 7250---0919
* تاجیک می‌گوید شورای نگهبان ضرورتا عقلایی نمی‌اندیشد! در حالی که شورای نگهبان براساس قانون عمل می‌کند. آیا وقتی احراز صلاحیت‌ها وظیفه قانونی شورای نگهبان است غیرعقلانی عمل کرده است؟! اگر قرار بود هرکس براساس عقل خود عمل کند دیگر ضرورتی برای تابلو و عبور ممنوع، چراغ قرمز نبود. واقعا تعجب‌برانگیز است از کسی که مدعی استادی دانشگاه است و چنین سخنانی به زبان جاری می‌کند!
بیگی
* از شورای محترم نگهبان تشکر می‌کنم که با عدم احراز صلاحیت برخی اعضای هیئت دولت، جلوی ریخت و پاش‌های چند میلیاردی در تبلیغات انتخابات را گرفتند!
محمد - از شهرسردار دل‌ها
* طرح مالیات بر عایدی سرمایه از بهترین طرح‌هایی است که بعد از انقلاب مطرح شده و حتما باید تصویب شود تا جلوی فعالیت‌های ضدتولید و سوداگرانه گرفته شود.
8181---0902 و یک وکیل دادگستری
* وقتی مسئولین ارشد آمریکایی به صراحت می‌گویند با برجام می‌شود به ایران فشار آورد این حضرات دستگاه دیپلماسی در این برهه در وین به چه کاری مشغولند؟! چرا عصا زیر بغل شیطان بزرگ می‌گذارند؟! چرا به جای رسیدگی به امور کشور و مردم به مقامات آمریکایی مددرسانی می‌کنند؟
3138---0919
* غربی‌ها در مذاکره با ایران هیچ‌گاه صداقت نداشته‌اند. آن‌ها همیشه قصد فریبکاری داشته و دارند. بعد از این هم به همین روش عمل خواهند کرد. مهم این است که مسئولین ما هوشیار باشند و مثل برجام رودست نخورند.
9915---0914
* سخنگوی دولت اعلام کرده مذاکرات هسته‌ای وین با غربی‌ها تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد. آیا چندین سال معطل کردن کشور به پای برجام و مذاکره بی‌نتیجه کافی نیست؟ در این مدت هرچه داشتیم دادند رفت. حتی به خودشان که می‌خواستند جبران مافات بکنند هم فرصت نمی‌دهند!
4893---0905
* امثال آقای ظریف باید نزد خود فکر کنند که در طول 8 سال گذشته با اعتماد به دشمنان چه فرصت‌های زیادی را که سوزاندند و امروز چاره‌ای جز توجیه سیاست‌های غلط خود ندارند.برجام می‌توانست به یک نرمش قهرمانانه تبدیل شود ولی با دیپلماسی این آقایان به خسارت محض تبدیل شده است.
8313---0919
* رهبر معظم انقلاب چه زیبا فرموده‌اند که اگر هر ایرانی عزت دنیا و عقبا را می‌خواهد باید به فکر یک ایران قوی باشد تا خواب راحت از دشمنان گرفته شود.
1420---0938
* در برنامه گفت‌وگوی خبری و قبل از شروع برنامه، ورود نامزدها با تشریفات خاص و اسکورت چندین ماشین شاسی‌بلند انجام می‌گیرد. این کارها ترویج اشرافیت متفرعن و آموزش این پدیده شوم است. خوب است نامزدها از این‌گونه برنامه‌ها جلوگیری کنند.
نیک‌نام
* بعد از موشک‌باران اسرائیل توسط حماس هر روز یکی از مقامات غربی به این سرزمین مسافرت کرده و از نزدیک جویای علت شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها می‌شود. ولی عوامل اسرائیل در داخل کشور ما تلاش می‌کنند با حاشیه‌سازی‌ها مردم ما کمتر متوجه این پیروزی‌های سرنوشت‌ساز بشوند.
3107---0902
* با اصابت موشک‌های حماس به تل‌آویو باید گفت اسرائیل برای اولین‌بار وحشت نابودی قبل از مهلت 25 ساله را احساس کرد. مطمئن هستم که این وحشت به وجود آمده صهیونیست‌ها را خواهد کشت و رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک در زیر سایه همین وحشت نابود خواهد شد.
3127---0902
* چرا پول برق مصرفی ما نسبت به قبل تقریبا دو برابر شده است؟!
9245---0912