kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

ناگفته‌هایی از زندگی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در یک مستند(اخبار ادبی و هنری)

قسمت‌های باقی مانده مجموعه «رازهای جماران» با بیان ناگفته‌هایی از زندگی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، در آینده نزدیک پخش خواهد شد.


محسن سلیمانی، کارگردان مجموعه «رازهای جماران» به خبرنگار کیهان گفت: با توجه به مفصل بودن مطالب این مجموعه، بخشی از آن درقالب چند قسمت درآینده پخش می‌شود.
وی بیان کرد: چهار قسمت از مجموعه «رازهای جماران» از 13 تا 16 خرداد و به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام روی آنتن شبکه سه رفت. اما این پایان کار نبود و بخش‌های اصلی و مهم‌تر از این مستند که به زندگی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آقا از زبان محافظان می‌پردازد، در قسمت‌های بعدی این مجموعه به نمایش درخواهد آمد.
کارگردان «رازهای جماران» ادامه داد: ویژگی منحصر به فرد این مستند، بیان ناگفته‌هایی از زوایای مختلف زندگی حضرت امام از زبان محافظان ایشان به عنوان شاهدان بکر زندگی ایشان است. محافظان، از نزدیک‌ترین افراد به آن حضرت بودند که نکات جذاب و در خور اعتنایی برای گفتن داشتند. همچنین در این مجموعه حدود چهار هزار عکس و تصویر دیده نشده از امام خمینی(ره) رونمایی می‌شود.
وی افزود: یکی از قسمت‌های این مجموعه، به ناگفته‌هایی از زندگی حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب) خواهد پرداخت.
سلیمانی گفت: قسمت‌های باقی مانده از مجموعه «رازهای جماران» هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و در آینده نزدیک به پخش خواهد رسید.