kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

صعود تیم ملی والیبال به رده ششم با برتری برابر بلغارستان

 


تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل تیم بلغارستان قرار گرفت و در شبی که کادر فنی و ملی‌پوشان به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دادند به یک برد خوب رسیدند.
مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته دوم خود شنبه شب مقابل تیم ملی بلغارستان صف‌آرایی کرد و 3 بر صفر این تیم را شکست داد. ایران در این بازی به ترتیب با نتیجه 25 بر 20‌، 33 بر 31 و 25 بر 22 به برتری دست یافت. ولادیمیر الکنو در شروع بازی از ترکیب متفاوت استفاده کرد و میثم صالحی، محمد طاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، رضا عابدینی، محمد موسوی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت پور را روانه زمین کرد. در این بازی بردیا سعادت بازیکن 19 ساله والیبال ایران با کسب 17 امتیاز عنوان امتیازآور‌ترین بازیکن زمین را کسب کرد.
تیم ملی والیبال ایران با شکست تیم ملی بلغارستان به سومین برد خود در هفته دوم و چهارمین بردش در مسابقات رسید و به جایگاه ششم صعود کرد. هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از چهارشنبه در ایتالیا آغاز می‌شود که برنامه کامل مسابقات ایران به این شرح است:
چهارشنبه 19 خرداد 1400
*ایران ................................................................................................................................................................... آمریکا (ساعت 20:30)
پنج شنبه 20 خرداد 1400
*ایران ............................................................................................................................................................. صربستان (ساعت 12:30)
جمعه 21 خرداد 1400
*ایران ................................................................................................................................................................... آلمان (ساعت 12:30)