kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

رئیسی: مسائل کشور با متلک گفتن حل نمی‌شود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع جوانان و فعالان فرهنگی اظهار کرد: امروز برخی می‌خواهند با متلک گفتن کار را پیش ببرند درحالی که مسئله کشور با این حرف‌ها حل نمی‌شود، کسانی که متلک گفتند، وضعیت فعلی را ایجاد کردند.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقایان در جلسه سه قوه گفتند می‌خواهید چه کار کنید؛ می‌گویید مبارزه با فساد، به‌نظر ما هر پرونده‌ای که شائبه فساد دارد باید رسیدگی شود و متأسفانه خیلی‌ها در این زمینه فقط حرف زدند، یکی گفت آقازاده دیگری گفت ۲۰ میلیارد پول را بردند یکی دیگر گفت دکل چه شد؟ دولتی دولت قبل را مقصر دانست، نماینده‌ها به نماینده‌های بعدی و در این شرایط دشمن هم در این قصه دمید و گفت ببینید که همه فاسد هستند.
سید ابراهیم رئیسی همچنین در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی در استودیو جام‌جم افزود: در دستگاه قضائی در همین مدتی که بودم بسیاری تلاش کردند بنده را از متن به سمت حاشیه ببرند، اما اعلام کردم که من گرفتار حاشیه‌ها نخواهم شد در دولت هم همین کار را خواهم کرد.
وی همچنین در برنامه با دوربین شبکه یک اظهار کرد: دولت من، دولت دلالی، رانت و پارتی‌بازی نخواهد بود بلکه دولت تولید است.
رئیسی گفت: مدیریت بازار به معنای دخالت در بازار نیست، ما دخالت دولت در بازار را نمی‌پسندیم اما زنجیره تأمین و تولید تا مصرف را باید نظارت کنیم. دولت عبارت است از، هدایت، حمایت و نظارت. بازار را نمی‌توان دستوری اداره کرد.