kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 


ما منتظر انتخاباتیم
علی موسی: «انسان‌ها همیشه طالب داشتن اختیار بودند و هستند و این نعمت بزرگ بعد از قرنها به برکت حرکت انقلاب اسلامی به ما عطا شده است. قدر این نعمت را می‌دانیم لذا رای میدهم.»
اظهارات خنده دار
محمد: «خنده‌دار‌ترین اتفاقی که می‌توانست بیفتند، امروز در جلسه‌ هیئت دولت افتاد! روحانی امروز از مردم خواست به کسی رای بدهند که برای کشور، «برنامه» داشته باشد!»
تقابل با منافقان
گرائی: «در ظاهر برای مظلوم‌نمایی می‌گویند این انتخابات نیست، انتصابات است؛ آن وقت پشت پرده با تمام قوا مشغول تبلیغ و پول خرج کردن برای رأی آوردن دولت سوم روحانی هستند!...»
مشکل رأی اشتباه دادن است نه رأی دادن...
علیرضا گرائی:« امروز رأی نمی‌دهد چون اوضاع بد است؛اوضاع بد است چون دیروز رأی اشتباه داده! نمی‌خواهد بفهمد مشکل رأی اشتباه دادن است نه رأی دادن...»
بازهم رانت؟
روح اله سلگی: «چرا دولت از جوجه ریزی مرغ داران جلوگیری کرد؟ دولت قصد دارد با رانت ارز 4200تومانی، ۱۲۰ هزار تن مرغ منجمد از ترکیه وارد کند. دولت در ماه‌های پایانی هم در حال رانت‌دهی و تقابل با مردم ایران است. قیمت مرغ در خرداد و تیر، سرسام آور خواهد شد. آیا باز هم به تحریم و آمریکا ربط دارد؟»
زخم زبان سلبریتی‌ها
حامد عسکری: «خانم بازیگر و‌ خواهرشون مهمان همرفیق‌‌اند، چند ویدئو از مردم پخش می‌شود و ۲۰میلیون تومن قرار است به یکی از شرکت‌کننده‌ها هدیه بدهند، سیدشهاب میگوید: نظرتون راجع به بیست تومن؟؟ خواهر خانم بازیگر می‌گوید: با توجه به طبقه‌شون به نظرم زیاد هم هست.»