kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

مهرعلیزاده: شخصیتی اهل مدارا و تسامح هستم

محسن مهرعلیزاده از کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی ضبط‌شده که از شبکه خبر پخش شد، با تأکید بر اینکه شخصیتی اهل مدارا و تسامح هستم گفت: افراد دارای پشتکار و سالم را سر کار می‌گذارم و اینکه فردی اعتقاد به چپ یا به راست اعتقاد دارد یا اینکه فردی پیرو فلان ادیان است، برای من اهمیت ندارد، بلکه ایرانی بودن و شایستگی و برای من مهم است.

 


مهرعلیزاده درباره برنامه‌های خود برای رفع معضل بیکاری تأکید کرد: من به‌طور میانگین سالی یک میلیون شغل را محاسبه کرده‌ام و راهکار‌هایی دارم. قطعا چون دولت از نیمه دوم مشغول می‌شود، می‌توانیم در سال نخست حدود ۶۰۰ هزار شغل را احیا و تولید کنیم و با اجرای برنامه‌های دیگر و همچنین با جذب سرمایه‌های خارجی و سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور، طی ۴ سال می‌توانیم میانگین سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم.
وی درباره وضعیت بازار مسکن نیز گفت: باید هم‌زمان کمک‌های واقعی به نیازمندان مسکن ارائه شود. برای بلندمدت برنامه دارم تا بخش خصوصی را وارد کنیم. ساختن شهرک‌های استاندارد متوسط مقیاس از جمله برنامه‌های من خواهد بود.
مهرعلیزاده همچنین روز سه‌شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ورشکستگی آبی را باید به‌عنوان یکی از بحران‌های اصلی کشور به رسمیت بشناسیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین افزود: مدرنیزاسیون کشاورزی باید یکی از اولویت‌های دولت آینده برای حل این مشکل باشد.