kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

حکم سرلشکری سردار شهید حجازی به خانواده وی تقدیم شد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در منزل سردار شهید سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، حکم سرلشکری این شهید را تقدیم خانواده این شهید سرافراز کرد.

 


سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در منزل شهید حجازی، حکم سرلشکری این شهید سرافراز سپاه اسلام را تقدیم خانواده شهید حجازی کرد.
به گزارش فارس، سرلشکر باقری در این دیدار با اشاره به نقش‌آفرینی‌ها و خدمات صادقانه و مؤثر شهید حجازی طی دوران مختلف در لباس پاسداری، اظهار داشت: شهید حجازی در مسئولیت‌های مختلفی که برعهده داشتند چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و حتی در زمانی که در لبنان حضور داشتند، همواره تأثیرگذار بودند.
وی افزود: یک ماه پس از آغاز جنگ تحمیلی، برای اولین بار شهید حجازی را در پادگان گلف اهواز ملاقات کردیم؛ آن زمان رزمندگان اعزامی از اقصی ‌نقاط کشور به جبهه‌های جنوب، در این پادگان حضور پیدا می‌کردند و شهید حجازی هر 15 دقیقه برای هزاران رزمنده‌ای که به آنجا می‌آمدند، سخنرانی می‌کردند و آنها را نسبت به وضعیت جبهه‌ها توجیه و سپس سازماندهی می‌کردند و به یگان‌ها و خطوط دفاعی کشور در جبهه گسیل می‌داشتند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح سرلشکر شهید حجازی را مجاهد فی‌سبیل‌الله و الگویی شایسته برای نسل جوان جامعه به‌ویژه در نیرو‌های مسلح و مدافعان انقلاب و میهن اسلامی توصیف و خاطرنشان کرد: آثار و برکات وجودی سردار حجازی برای همیشه در اذهان رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت منطقه باقی خواهد ماند و تاریخ از او و سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» همواره به نیکی و با احترام یاد خواهد کرد.
در این دیدار، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح حکم سرلشکری شهید حجازی را تقدیم خانواده این شهید کرد.