kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مشارکت بالا در انتخابات هم پشتوانه دولت آینده برای رفع مشکلات است و هم مانع امیدواری دشمن در شدت بخشیدن به تحریم‌ها، قرار همه 28 خرداد.
9512---0915
* علت اصلی مشکلات امروز کشور در درجه اول عدم انتخاب درست بوده است. از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم به حق خون شهدا و سردار دلها همه بیاییم درست انتخاب کنیم. رئیس‌جمهوری مردمی، دلسوز و انقلابی. ان‌شاءالله.
سروی
* اگر مسئولین اجرایی به جای توجه به غرب طی این 8 سال گذشته کمی هم به توسعه و پیشرفت اقتصادی روستاها اهتمام داشتند هم مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شکل می‌گرفت و هم کشاورزان با رونق کسب و کار و تولید عمده نیازهای داخلی را (دامی، کشاورزی، لبنی و...) تأمین و کمر تحریم‌ها را می‌شکستند و نیازی به «بیل» نبود! امیدوارم مردم با انتخاب رئیس‌جمهور مردمی و دلسوز در 28 خرداد مشکل کم‌توجهی به عدالت و پیشرفت روستاها را حل کنند و شاهد شکوفایی بیشتر روستاها باشیم.
یک شهروند 58 ساله از اهواز
* برخی یاران امام حسین(علیه‌السلام) پس از شهادت حضرت از اینکه امام خود را یاری نکردند پشیمان شدند و تا آخر عمر هم خود را ملامت می‌کردند اما چه سود؟! حال و روز ما نیز اگر پای صندوق‌های رأی حاضر نشویم و درست انتخاب نکنیم همان گونه خواهد بود. چرا که با مشارکت پایین دشمن شاد می‌شود و 80 میلیون نفر متضرر می‌شوند و پشیمانی هم سودی ندارد! در دنیایی زندگی می‌کنیم که ثانیه‌ها در آن اهمیت و تأثیر دارند!
6807---0913
* نظر به اینکه رأی در سرنوشت همه جامعه تأثیرگذار می‌باشد حق‌الناس محسوب شده و اشتباه است که کسی آن را یک حق شخصی تلقی بکند که اگر از این حق استفاده نکرد عتابی برای او نباشد.
0478---0936
* وطن فروشان زمانی انتخابات را آزاد می‌دانند که شورای نگهبان افرادی بی‌صلاحیت و بدکارنامه را احراز صلاحیت بکند حال که این افراد واجد شرایط ریاست جمهوری شناخته نشده‌اند بابت محدود شدن عرصه و میدان برای تخلفات گسترده خود ناراحت هستند و صدای اعتراضشان بلند شده است.
8902---0914
* هنر این است که رئیس‌جمهور کشور در پایان دوره ریاست جمهوری خود قابلیت آن را داشته باشد که برای خودش جشن موفقیت بگیرد و مثل آقای روحانی شرمنده ناتوانی‌ها و سوء مدیریت‌های خود و دولتش نباشد.
7594---0915
* دلیل جسور شدن مسئولین در تکرار تخلفات در طول تصدی مسئولیت خود مانند بعضی از دولتمردان این دولت این است که بعد از کنار رفتن از مسئولیت حساب و کتاب پس نمی‌داده‌اند و با آنان برخوردی صورت نمی‌گرفته است. این مسئله باید حل بشود و الا کارشکنی‌ها بیشتر خواهد شد. امثال آقای آخوندی امروز به کارشکنی‌ها و پاسخگو نبودن خود افتخار هم می‌کنند.
0210---0915
* سران فتنه در گردن‌کشی چشم امیدی هم به منافقین، سلطنت‌طلبان و بهائیان داشتند! ولی اکنون به سیاسیون توصیه می‌کنم طوری عمل نکنند که مورد طمع این گروهک‌ها قرار بگیرند.
2909---0912
* مجلس باید برای پیگیری خاموشی‌های گسترده و سراسری که باعث مرگ چند بیمار کرونایی شد وزیر را استیضاح کند.
8139---0921
* پوچ از آب درآمدن وعده‌های رفاهی و عمرانی آقای روحانی ریاست محترم جمهوری برای کسانی که به او رأی داده‌اند موجب شرمندگی شده است ولی باید گفت این شرمندگی حق آقای رئیس‌جمهور است که ناتوانی او برآنچه مدعی آن بود بر همگان آشکار شد. فردا روز که ایشان از ریاست جمهوری کنار گذاشته می‌شود چگونه می‌خواهد با مردم چشم به چشم شود.
8857---0992
* مدیرعامل متروی تهران گفته در زمان مدیریت شهردار جدید هیچ ایستگاهی را بدون مناسب‌سازی افتتاح نکرده‌ایم. معنی حرف ایشان این است که در گذشته افتتاح ایستگاه‌های مترو بدون مناسب‌سازی بوده اگر چنین است پس چرا در طول 20 سال گذشته هیچ تغییر خاصی در ایستگاه‌های قدیمی مترو روی نداده است؟
بیگ‌زاده
* اگر دولت به صورت یکطرفه امکانات هسته‌ای را بتن‌ریزی نمی‌کرد امروز با بهره‌مندی از نیروگاه‌های هسته‌ای، شاهد اوضاع نابسامان قطع برق‌های مکرر و بسیاری از مسائل دیگر نبودیم.
7345---0912
* از نامزدهای احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری انتظار می‌رود نحوه اجرای هشت برنامه و مأموریت دولت جوان و تحول‌آفرین به منظور قوی‌ساختن ایران براساس بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین و تشریح بکنند.
6045---0913
* پیشنهاد می‌شود وزارت نیرو به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به لوازم برقی شهروندان به خاطر قطعی‌های برق دستگاه محافظ الکترونیکی در اختیار مشترکین قرار بدهد تا در اثر سوختن وسایل برقی منازل مجبور به پرداخت خسارت‌های سنگین نشود.
0471---0910
* چرا مبایعه‌نامه‌ها الکترونیکی و یا محضری نمی‌شوند که افراد کلاش ملکی را به چند نفر نفروشند. در خبرگزاری‌ها آمده بود که فردی با فروش یک ملک مسکن مهر پردیس به 400 نفر از کشور گریخته است؟!
حسینی
* از شرکت نفت درخواست می‌شود نسبت به باز بودن سرویس بهداشتی‌های پمپ بنزین‌ها در تمام نقاط کشور و وضعیت بهداشتی آنها نظارت داشته باشد. متأسفانه در برخی مراکز پمپ بنزین وضعیت بهداشتی سرویس‌ها بسیار نامطلوب است.
اعوانی- شهرک اندیشه شهریار
* آقای احمدی‌نژاد! شما که اکنون برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری این‌قدر به آب و آتش می‌زنید و تهدید می‌کنید، چرا در دو سال آخر خدمت این مسئولیت خطیر را به بازی گرفتید و کار و تلاش را رها و به آن بی‌اعتنا شدید و دو سال فرصت طلایی بی‌نظیر خدمت را تلف و زبان بدخواهان را دراز کردید؟!
0594---0912
* کاری که جبهه مقاومت به فرماندهی رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در فلسطین اشغالی علیه اشغالگران صهیونیست کرد به یک معجزه شبیه بود. باید به دست‌بوسی حضرت آقا برویم. هنوز از ابعاد این حماسه بسیاری از مردم کشورمان خبر ندارند.
بیگی و ذوالفقاری
* در اخبار آمده بود ده‌ها موضع در خاک عربستان به کنترل انقلابیون یمن درآمده است. وقتی توکل فقط به خدا و هدف قیام‌لله باشد هر قدرت طاغوتی هرچند متکی به استکبار جهانی به زانو درخواهد آمد.
2249---0913
* اخیرا اخباری در مورد جنایت‌های دولت کانادا علیه کودکان سرخ‌پوست این کشور و قتل‌عام آنها منتشر شده است. آیا وقت آن نرسیده نهادهای مدعی حقوق بشر در جهان نسبت به این جنایات واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند؟
3393---0913