kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

رضایی: افزایش یارانه پشتوانه دارد

محسن رضایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته با حضور در گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشت زهرای تهران در مصاحبه با صداوسیما گفت: با شهدا عهد کردیم که یک بار دیگر آمده‌ایم تا خود را سپر ملت ایران کنیم

 


وی با بیان اینکه ایثار را از کابینه خودمان شروع می‌کنیم، گفت: در دو یا سه دهه اخیر نفع شخصی بجای نفع عمومی جایگزین شده و خودخواهی و تکبر جایگزین تواضع و دیگران را دوست داشتن شده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس، خود را سپر ملت ایران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران بازگردانیم.
رضایی همچنین در برنامه تلویزیونی «با دوربین» شبکه یک سیما اظهار داشت: ایالت‌های اقتصادی و شهرهای اقتصادی درست خواهیم کرد و اقتصاد را از خانه‌ها شروع می‌کنیم و خانه‌داری را شغل حساب می‌کنیم.
وی گفت: خانم‌هایی که دو فرزند و بیشتر داشته باشند، آن‌ها را تربیت کنند و به سلامت خانواده توجه داشته باشند، بعد از آموزش حقوق خواهیم داد.
رضایی افزود: اگر از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی صحبت می‌کنم، پشتوانه دارد و دقیق است. این از صرفه‌جویی به دست می‌آید و تورم شکل نخواهد داد.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در سال 92 یکی از آقایان یک کلید درآورد ولی من یک هزار تومانی درآوردم و گفتم که ملت ایران این پول ملی ما سقوط می‌کند.