kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
فناوری اطلاعات

ویندوزهای نسل جدید در راه هستند

 

به گفته مدیر عامل مایکروسافت این شرکت در تلاش برای طراحی نسل جدیدی از ویندوز است و قصد دارد ویژگی‌های آن را در آینده نزدیک بیان کند.
به گزارش مهر به نقل از انگجت، «ساتیا نادلا» با حضور در نشست بیلد ۲۰۲۱ در این مورد گفته است: به زودی ما برخی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های ویندوز را به اشتراک می‌گذاریم تا فرصت‌های اقتصادی بزرگ‌تری را در دسترس توسعه‌دهندگان و خالقان ابزار و نرم‌افزارها قرار دهیم.
نادلا تصریح کرده که خود در حال بررسی و آزمایش برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید سیستم عامل ویندوز است و این کار را ظرف چند ماه آینده انجام خواهد داد. وی افزوده است: من کاملاً در مورد قابلیت‌های این ویندوز تازه هیجان‌زده هستم.
مدیر عامل مایکروسافت ادامه داده است: ما فرصت‌های بیشتری را برای تمامی توسعه‌دهندگان ویندوز خلق خواهیم کرد و به هر فرد خلاقی امکان خواهیم داد تا از این پلتفرم به شکلی آزادانه استفاده کند و اپلیکیشن‌های مدنظر خود را بسازد و توزیع کند.
نادلا همچنین از به‌روز شدن فروشگاه آنلاین مایکروسافت خبر داد و گفت این فروشگاه در زمینه توزیع نرم‌افزارها از انعطاف بیشتری برای توسعه‌دهندگان برخوردار خواهد شد و شرکت‌ها خواهند توانست سیستم پرداخت خود را برای خریدهای درون برنامه‌های اپلیکیشن‌های خود مورد استفاده قرار دهند.