kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* به نیابت از حاج قاسم سلیمانی رأی می‌دهم. انتخاب دولت تکلیف شرعی و قانونی است. همه با هم در 28 خرداد دین خود را به شهدا ادا کنیم.
صابریان- سمنان
* کسانی که برای کاهش شرکت در انتخابات مرثیه‌خوانی می‌کنند بدانند در هر حال مردم دینمدار ایران هرگز از انقلاب خود دلسرد نیستند. حضور بی‌نظیر آنان در تشییع سردار دلها حاج قاسم عزیز گویای این مدعاست. آنچه باعث کاهش مشارکت می‌شود عملکرد سخیف و خسارت‌بار شماست که 8 سال با وعده‌های دروغین کشور را قفل کردید. مردم نسبت به خادمین خود
وفادارند.
سیدطباطبایی
* هیچ بعید نیست گرانی‌های اخیر، قطع برق و به تبع آن بوجود آمدن مشکلات عدیده در کسب و کار مردم با هدف ایجاد نارضایتی در جامعه صورت گرفته باشد. ولی باید گفت ملت تصمیم خود را برای تغییر این دولت گرفته و به امید خدا در انتخابات 28 خرداد تحول مدیریتی کشور کلید خواهد خورد.
9738---0990
* قانون مجازات ترک فعل باید با قدرت اعمال شود. متأسفانه 90 درصد قوانین اقتصاد مقاومتی روی زمین مانده است. از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با چنین مدیرانی با جدیت برخورد نماید. اگر این قانون اجرایی شود قطعاً در ایام ثبت‌نام کاندیداها، چنین افرادی برای نامزدی به صف نخواهند شد.
3949---0912 و 0049---0911
* با تمام وجود حمایت خود را از شورای محترم نگهبان اعلام می‌داریم و تا آخرین نفس و با افتخار در رکاب رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای هستیم.
وحید باجدار و شاهوار تهران
* سران فتنه سال 88 قانون‌مداری را حداقل از افراد احراز صلاحیت نشده این دوره از انتخابات ریاست جمهوری که رفتار نجیبانه از خود نشان داده و مورد تقدیر رهبری قرار گرفتند یاد بگیرند که به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نکشیدند.
8857---0992
* عکس‌العمل مغرضانه بعضی از نامزدهای ثبت‌نام شده در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد رد صلاحیت آنان توسط شورای محترم نگهبان برای تصدی مسئولیت بالاترین مقام اجرایی کشور کار درستی بوده چرا که با این عکس‌العمل منفی خود ثابت کردند التزام عملی به قانون اساسی کشور و به تبع آن به قانون انتخابات ندارند.
3127---0912
* آیا تحریم باعث شده که 6 میلیون تن کالای اساسی در گمرکات دپو شوند؟! آیا تحریم باعث شده که از 920 هزار خودروی تولیدی سال 98 تعداد 610 هزار خودرو هنوز شماره‌گذاری نشده‌اند؟ آیا تحریم باعث شد که مسکن مهر تعطیل شود و چند میلیون کارگر بیکار شوند؟!...
0851---0912
* انحراف آقای احمدی‌نژاد به جایی رسیده که همراه با ضد انقلاب داخل و خارج کشور در کنار استکبار و صهیونیسم جهانی خواستار تحریم انتخابات کشورمان شده‌اند. کسی که دستش را از ولایت جدا کند بیچاره خواهد شد. چرا درس عبرت گرفته نمی‌شود؟
6273---0912
* قاطعیت شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای ریاست‌جمهوری پایانی بر فتنه‌انگیزی فتنه‌گران بود. اعضای محترم این شورا نشان دادند که پای موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی باید ایستاد و ذره‌ای کوتاه نیامد.
0049---0911
* هیچ‌کدام از وعده‌های آقای همتی از نامزدهای ریاست‌جمهوری برای گشایش‌های اقتصادی برای بنده قابل پذیرش نیست چرا که اگر می‌خواست و می‌توانست در چهار سال مدیریت خود در بانک مرکزی یکی از این وعده‌های خود را عملی می‌کرد.
7215---0915
* با توجه به شیطنت برخی دشمنان داخلی و خارجی در آستانه انتخابات لازم است نیروهای امنیتی حفاظت از انبارهای مهم شرکت‌ها و... را در دستور کار خود قرار دهند. این انبارها دست‌کمی از انبار تسلیحات ندارند.
8631---0918
* مسئولان وزارت نیرو حتماً می‌دانند که منابع تولید برق فقط آب نیست که بهانه آب را به رخ می‌کشند! از انرژی هسته‌ای، باد، خورشید، نیروگاه‌های حرارتی و حتی آتشفشان نیز می‌توان برق تولید کرد! با این وجود توجیه قطعی برق روزانه و مستمر قابل قبول نیست!
0685---0916
* بازنشستگان و مستمری‌بگیران بیمه تامین اجتماعی فقط مجازند بیمه تکمیلی آتیه‌سازان شوند. این بیمه عمر هم برخلاف سایر بیمه‌ها، شامل پول ویزیت پزشکان و متخصصان، دارو، دندانپزشکی و عینک و بسیاری از موارد مورد نیاز عزیزان نمی‌شود! حال تکلیف بازنشستگانی که از حداقل حقوق برخوردارند در این شرایط تورم شدید و گرانی‌های روزافزون واقعا چیست؟!
محمود بلیغیان - اصفهان
* از سازمان تعزیرات با آن دستگاه عریض و طویل و هزینه‌های زیاد فقط یک اسم باقی مانده است. کافی است از چند مغازه سطح شهر سوال شود آخرین مرتبه‌ای که مامور تعزیرات به محل کسب و کار آنان مراجعه داشته چه زمانی بوده است.
7870---0913
* نرده‌های پل عابر پیاده واقع در شهریار- شهرک اندیشه،‌ فاز یک پل ورودی خیابان طالقانی را بریده‌اند و عابران امنیت ندارند. از مسئولین امر درخواست ترمیم آن را دارم.
مصطفی گل‌محمدی
* چرا قرارداد کارکنان راهسازی کنارگذر لنگرود به صورت یک ماهه منعقد می‌شود؟ حتی یک بار هم بازرس و ناظری به ما سر نزده است، نه بیمه بیکاری داریم نه اضافه کاری؟!
5609---0937
* بوستان شهیدان عسگری منطقه 10 تهران که یک در ورودی دارد بعضی افراد به سگ‌گردی داخل پارک اقدام می‌کنند و با این کار امنیت بوستان را از لحاظ روحی و روانی به مخاطره می‌اندازند. سامانه 1888 و 137 هم پاسخگو نیستند!
9678---0912
* مطابق آمار اعلام شده تعداد 3 میلیون زوج نابارور در کشور داریم که توان مالی برای درمان ندارند. اگر مسئولین نگران پیری جمعیت هستند برای کمک مالی و ارائه تسهیلات به این افراد کاری انجام بدهند.
7169---0912
* مسئولین اداره برق البرز پاسخ دهند که چرا برخلاف جدول اعلام شده خودشان شهرک شقایق فردیس در روز یکشنبه به جای 2 ساعت،4 ساعت فاقد برق بود.
6331---0912
* توزیع و فروش مواد مخدر در فیروزآباد شهرری کنار پایتخت کشور بیداد می‌کند. از دستگاه‌های متولی سالم سازی محیط زندگی شهروندان بیش از این انتظار داریم.
6497---0935
* همیشه مستمری ما مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را 28 و یا 29 هر ماه واریز می‌کردند ولی متاسفانه تا به حال این مستمری 198هزار تومان را پرداخت نکرده‌اند! با این تورم افسار گسیخته به جای افزایش مستمری گویا خیال پرداخت همین مبلغ را هم ندارند! این هم یکی از بازی‌های دولت برای ناراضی کردن مردم است!
یک شهروند مددجو
* آب روستای درگز از توابع استان هرمزگان به علت خرابی موتور پمپ سه هفته متوالی است که بطور کامل قطع شده و مردم روستا آب آشامیدنی ندارند. مسئولین مربوطه با یک جواب کلی که بودجه برای تعمیر نداریم از زیربار مسئولیت شانه خالی کرده و کاری انجام نمی‌دهند. تکلیف روستائیان این روستا چیست و چه باید بکنند؟
0056---0917