kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مجلس انقلابی! گوارای وجودتان باد نمرات عالی که ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در پایان یک سال تلاشتان به شما دادند. این سخنان در واقع تقدیر از موکلینی که با بصیرت انقلابی وکلایی را انتخاب کردند نیز بود، مردمی که دل نایب امام زمان(عج) و در نتیجه امام زمان (عج) را شاد کردند و ان‌شاءا... با همین شاخصه در 28 خرداد نیز علی‌رغم همه فشارها، انتخاباتی رقم خواهند زد که کارستان باشد. ملت ما جریان سلطه را مات، لیبرال‌ها را از کشور جارو و جبهه جهانی مقاومت را امیدوار خواهد کرد.
نیکنام
* اگر حقیقتاً به توصیه پدرانه و دلسوزانه پنجشنبه گذشته (1400/3/6) رهبر معظم انقلاب به مجلس شورای اسلامی عمل شود بسیاری از مشکلات به راحتی حل شده و بساط مفسده‌جویان برچیده خواهد شد. و ان‌شاءا... مردم هم با مشارکت گسترده خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلاح، باعث سربلندی نظام و رضایت خاطر حضرت امام را فراهم خواهند نمود.
2085---021
* ان‌شاءا... به دشمن ثابت خواهیم کرد که همواره در صحنه انقلاب حاضریم. 28 خرداد همه با هم برای شکستن کلیدهای قفل‌کننده زندگی مردم و ایجاد رونق در کسب و کار و جبران خرابی‌های گذشته با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد.
شاهوار و مادر عزیزم
* خدا را سپاس می‌گوییم که شورای نگهبان بدون اینکه تحت تأثیر جریانات و گروه فشار قرار گیرد به مر قانون عمل کرد و صلاحیت افرادی را که از شرایط کاندیداتوری ریاست جمهوری برخوردار بودند احراز و آنان را به مردم معرفی کرد. ان‌شاءا... مردم نیز در 28 خرداد از بین 7 کاندیدا،‌ اصلح را انتخاب کنند و شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور و باز شدن اقتصاد قفل شده باشیم. از دستگاه قضایی و دیگر نهادهای مسئول هم درخواست می‌شود با هر کس در هر جایگاهی که در برنامه دشمن برای نا امیدی عمومی عدم شرکت باشکوه ملت مشارکت می‌کند برخورد درخور شأن نمایند.
عقبایی و طاهری
* برخی از افرادی که احراز صلاحیت نشدند، شده‌اند دلسوز نظام! خوب است آنها را به شعر ذیل خطاب کنیم:
حاکم معزول را یاد از رفیقان سخت نیست
روز قدرت از رفیقان یاد کردن، همت است!
طورانی- جانباز
* وزیر خارجه آمریکا گفته ایران بدون برجام قوی‌تر از ایران با برجام خواهد بود. خطاب به دولتمردان بویژه مسئولین سیاست خارجی کشور عرض می‌کنیم اعتراف آمریکایی‌ها به خسارت‌بار بودن برجام برای ایران از این واضح‌تر نمی‌شود. چرا و با چه هدفی خودشان را به نشنیدن این حقیقت می‌زنند؟
0049---0911
* از فقهای محترم و حقوقدانان شورای نگهبان که با بصیرت انقلابی به وظیفه خود عمل کردند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و برایشان موفقیت را از درگاه الهی خواستارم.
رسول آرون- درگز
* وضع نابسامانی اقتصادی موجود زاییده دولت تدبیر است در تعجبم که چطور عده‌ای از همین طیف خود را نامزد ریاست جمهوری کردند!
شکیبا
* اگر هیچ دلیلی برای عدم احراز صلاحیت اصلاح‌طلبان وجود نداشته باشد فقط این فلاکت اقتصادی به وجود آمده توسط این جماعت، بهترین دلیل برای عدم شایستگی آنهاست.
6858---0919
* حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح با دارا بودن معیار اسلامی و ایرانی تکلیف همگانی است. ما همه سوارکشتی انقلابیم و باید با احساس مسئولیت هم خودمان و هم اطرافیان را از غرق شدن نجات دهیم.
6263---0938
* اختلافات در داخل خانواده بزرگ ایران هیچ ربطی به دشمنان و شبکه‌های ضد انقلاب فارسی‌زبان خارج کشور ندارد هدف همه ما ایرانیان قوی شدن ایران است و در این راه ایستاده‌ایم.
طاهر فرخی و رضا دباغ‌زاده
* نیاز است که پرونده سیمان البرز شهرستان گرمسار سمنان که امتیاز کارخانه در دولت آقای خاتمی فروخته شد به عنوان یکی از پرونده‌های اقتصادی مورد پیگیری قرار بگیرد و با افراد احیاناً فاسد این پرونده برخورد قضایی بشود.
8495---0911
* چقدر خوب بود آقای رئیس جمهور در روزهای پایانی دوره صدارت خود سابقه خوشی به جا می‌گذاشت ولی متأسفانه در همین روزها از گرانی نان گرفته تا قطع برق کام مردم را هر روز بیشتر تلخ می‌کند. عرض می‌کنم زمستان خواهد رفت و روسیاهی به زغال خواهد ماند.
احمدزاده
* چنانچه دولت آینده نهضت ملی ساخت مسکن در سراسر کشور را در دستور کار قرار دهد اقتصاد ملی به قطع از حالت رکود خارج می‌شود و بسیاری از کارگاهها و کارخانه‌های غیرفعال و نیمه‌فعال جان دوباره خواهند گرفت و از همه مهم‌تر آمار بیکاری و به تبع آن بزهکاری کاهش چشمگیر پیدا می‌کند.
0685---0916
* مبارزه با گران‌فروشی ارزاق مورد نیاز مردم باید در اولویت کارهای مجلس قرار بگیرد. چرا باید اجازه داده بشود که فلان شرکت تا 80 درصد قیمت محصولات خود را افزایش بدهد و پاسخگو هم نباشد؟
3990---0913
* تبلیغات فروش زمین در شمال که این روزها گسترده شده برای نابودی جنگل‌هاست. مسئولین نظارتی بر این فروش‌ها دارند؟
8750---0914