kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

مرگ 2 نفر در شعله‌های آتش وانت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ زن جوان و کودک دو ساله در پی آتش گرفتن خودروی وانت خبر داد.


سید جلال ملکی به ایسنا گفت: بامداد دیروز در پی اعلام یک مورد حادثه حریق خودرو، دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، پیش از سه راه سیمان اعزام شدند.
ملکی افزود: آتش نشانان که در کمتر از چهار دقیقه به محل رسیدند، در محل مشاهده کردند یک دستگاه پیکان وانت که در محل واژگون شده بوده کاملا شعله‌ور است. نیرو‌ها بلافاصله عملیات اطفاء را آغاز کرده و در مدت زمان چند دقیقه آتش خاموش را به طور کامل اطفاء کردند.
وی ادامه داد: یک آقای حدودا ٢٢ یا ٢٣ ساله که راننده بود و پیش از شعله‌ور شدن کامل خودرو خود را خارج کرده بود اعلام کرد که دو نفر در خودرو حضور دارند. این فرد نیز دچار سوختگی شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به دلیل اینکه خودرو نیمه واژگون شده بود امکان دسترسی به افراد داخل خودرو وجود نداشت. که پس از خاموش شدن آتش با حضور جرثقیل خودرو به حالت اولیه برگردانده شد و عملیات رها‌سازی آغاز شد. آتش‌نشانان یک خانم جوان و یک کودک دو یا سه ساله را که دچار سوختگی شدید شده بودند از خودرو خارج کردند و متاسفانه مشخص شد که هر دو نفر در لحظات اولیه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.