kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* از شورای محترم نگهبان به خاطر امانت‌داری و دقتی که در تعیین مصداق افراد واجد صلاحیت نامزدی ریاست جمهوری داشتند تشکر می‌کنم. امید است ملت ایران با مشارکت حداکثری، توطئه دشمنان را خنثی و رئیس‌جمهور منتخب و اصلح را برگزیند.
8495---0911
* خدا را شاکریم که پس از شب تار، نسیم صبحگاهی به مشام می‌رسد. ان‌شاءا... با اقدام انقلابی شورای نگهبان در عمل به مر قانون انتخاباتی کم نظیر به دور از هوچی‌گری شکل بگیرد و حاصل آن حضور حداکثری و انتخابی در شأن ملت امام حسین(علیه‌السلام) شود.
6979---0916
* مردم واقعاً دل خوشی از برخی مسئولین و منسوبین اختلاسگران ندارند ولی بعضی ادعا می‌کنند که مردم از عدم احراز صلاحیت این‌گونه نامزدها ناراضی‌اند و مشارکت پایین می‌آید! از این ادعای فریبنده خجالت نمی‌کشند؟!
6045---0913
* امیدواریم در این انتخابات فردی ولایتمدار و صاحب طرح و برنامه برای برقراری عدالت و پیشرفت کشور رئیس جمهور بشود و موجب بازگشت عزت و اقتدار به کشور گردد.
6045---0913
* خوشحال هستیم که شورای محترم نگهبان در بررسی و احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری بدون توجه به ملاحظات جریان‌های سیاسی به مر قانون عمل کرد و مرعوب فشار گروههای سیاسی و مافیای قدرت و ثروت در کشور نشد واقعاً باید دست مریزاد گفت.
1526---0910 و 9219---0903
* از آقایان شورای نگهبان به خاطر حق محوری‌شان در احراز صلاحیت نامزدها متشکریم. اجرتان با حضرت ولی عصر(عج) ما را از نگرانی نجات دادید.
3660---0915 و 6820---0911 و 6807---0913 و 8857---0992
* در انتخابات 28 خرداد همه با هم متحد و همدل یک نه بزرگ به تکرار همه گونه‌های دولت سوم روحانی خواهیم داد و بستر را برای تحول بزرگ مدیریت کشور فراهم خواهیم کرد. ان‌شاءالله.
7320---0914
* به 28 خرداد روز انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم از مردم کشورمان می‌خواهیم به نامزدی رأی بدهند که به فکر حفظ کرامت ما ایرانیان باشد. واقعاً خجالت‌آور است که مردم از زن گرفته تا پیرمرد برای خرید دو عدد مرغ چند ساعت باید در صف بایستند و کرامت آنان بواسطه بی‌کفایتی دولت آقای روحانی خدشه‌دار شود.
علیمردانی
* با تشکر از شورای نگهبان که با احراز صلاحیت هوشمندانه، آرامش را برای جو تبلیغات نامزدها به ارمغان آورد تا نامزدها با ارائه برنامه به رقابت بپردازند و نامزدهای پوششی و تنش‌زا که قصد ادامه وضعیت تلخ دولت فعلی، بر هم زدن آرامش جامعه و دادن چراغ سبز به دشمن در برجام 2 را داشتند حذف شدند.
6045---0913
* جامعه فلسطین نتیجه مقاومت خود را در میدان دریافت کرد و به امید خدا در آینده‌ای نزدیک این سرزمین مقدس از اشغال صهیونیست‌ها به ‌طور کلی آزاد خواهد شد.
8495---0911
* سخنی مشفقانه با آقای احمدی‌نژاد! انقلاب اسلامی عبرت‌های فراوانی از حوزه و دانشگاه دارد. زمانی امید داشتیم شما یکی از الگوهای درخشان این انقلاب باشید. اما متاسفانه با رفتارهای هنجارشکنانه، خود را به یک مهره سوخته و یک عبرت تبدیل می‌کنید. خوب است از عاقبت عناصر فتنه پند بگیرید. هنوز دیر نشده است خدمت به نظام، فقط صندلی ریاست جمهوری نیست؟!
نیک‌بین
* وزارت نیرو چرا سه سال و نیم است به درخواست مشارکت بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت و تکمیل صنعت برق پاسخ نمی‌دهد؟! آن وقت به سبب همین بی‌عملی، مردم و صنایع را در فشار و مضیقه و قطع برق قرار می‌دهد!
2156---0937
* به دولت تدبیر باید تبریک گفت که در فصل گرما برق و در فصل سرما گازها را قطع می‌کند و علت آن را هم تحریم بیان می‌کند. لابد چند صباح دیگر آب را هم قطع می‌کنند چرا که گفتند آب خوردن ما هم به برجام بسته است! چرا از علت واقعی مشکل یعنی کم‌کاری دولت سخنی نمی‌گویند؟ چه موقع می‌خواهند درک کنند که از شیطان بزرگ برای ما آبی گرم نمی‌شود و دست‌های چدنی پوشیده در دستکش مخملی شیطان فقط در تدارک آسیب زدن به ما هستند.
6196---0915
* در فضای مجازی با اعتراض آیت‌الله آملی لاریجانی نسبت به اقدام احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری مواجه شدم و از تاثیر دستگاه‌های اطلاعاتی روی تصمیم اعضای شورای نگهبان گله کرده بود. مگر غیر از این است که خود ایشان در قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌های فساد به همین مدارک وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی تکیه می‌کردند چه شد که وقتی نوبت به احراز صلاحیت برادرشان شد چنین واکنشی نشان دادند؟
9747---0913
* برخی از افرادی که نسبت به عدم احراز صلاحیت تعدادی از نامزدهای ریاست جمهوری به شورای نگهبان اعتراض می‌کنند کسانی هستند که بابت ناتوانی در توجیه خرابکاری‌های دولت آقای روحانی و فرار از مسئولیت‌پذیری از شورای نگهبان اشکال می‌گرفتند که چرا آقای روحانی تایید صلاحیت شده است!
8495---0911
* آمریکا 634 میلیارد دلار هزینه به‌روزرسانی زرادخانه اتمی خود می‌کند ولی کشور ما را در استفاده صلح‌آمیز از هسته‌ای در تولید برق و امور پزشکی و کشاورزی تحت فشار قرار داده است. در برابر چنین گردنکشی چاره‌ای جز مقاومت و ایستادگی نیست و با مذاکره راه به جایی نخواهیم برد.
0049---0911
* آقای عراقچی هر زمان مصاحبه می‌کند می‌گوید مسائلی باقی مانده که داریم حل می‌کنیم چرا صادقانه نمی‌گوید که آمریکا ساختار تحریم‌ها را برنمی‌دارد و مذاکرات به بن‌بست رسیده است؟
8500---0914
* با تجربه‌های فراوان و آمادگی‌های به دست آمده در طول سال‌های بعد از انقلاب قول می‌دهم که فتح قدس و اخراج اسرائیلی‌های غاصب از سرزمین فلسطین بسیار آسان‌تر و راحت‌تر از فتح خرمشهر و اخراج ارتش بعث از خاک کشورمان خواهد بود.
0288---0912
* از هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری که با انتخاب مردم رئیس‌جمهور شدند می‌خواهیم که در اولین اقدام خود مسکن را از کالای سرمایه‌ای بودن خارج بکنند چرا که بسیاری از مشکلات اجتماعی ناشی از گرانی سرسام‌آور مسکن می‌باشد.
نادری