kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

پیکر آیت‌الله سیدعزیز امامت در کاشان تشییع شد

پیکر آیت‌الله سید عزیز (حاج آقا عزیز) امامت از عالمان برجسته کاشان عصر پنج‌شنبه با حضور گسترده مردم و نمایندگان مراجع عظام در این شهر دارالمومنین تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین با حضور باشکوه و انبوه اقشار و گروه‌های مردمی از مقابل مسجد جامع کاشان و مرکز هیئت ابوالفضل‌(ع) این مسجد به طرف میدان کمال‌الملک برای خاکسپاری در مقبره خانوادگی آیت‌الله امامت برگزار شد. اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله امامت نیز از سوی آیت‌الله سید میرمحمد یثربی فرزند آیت‌الله سیدمهدی یثربی امام جمعه فقید کاشان در مسجد جامع این شهر انجام شد. همچنین نمایندگان بیوت مراجع عظام از جمله آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، علوی گرگانی، نوری همدانی و مرعشی نجفی و جمعی از مسئولان کاشان در این آیین حضور داشتند.
حضور باشکوه و وصف ناشدنی مردم کاشان با وجود گرمای هوا و محدودیت‌های کرونایی در تجلیل از شخصیت مردمی، مهربان و کارگشای آیت‌الله امامت قابل تامل بود.
آیین وداع با پیکر آیت‌الله امامت نیز همراه با سینه‌زنی و روضه‌خوانی جلوی مسجد صادقیه مرکز هیئت علی اصغر‌(ع) مسجدی که آیت‌الله امامت ۵۰ سال در آن نماز جماعت برگزار کردند، انجام شد.