kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با عرض خسته‌ نباشید به اعضای محترم شورای نگهبان از اینکه در احراز صلاحیت‌ها به وظایف قانونی و شرعی خود عمل نمودند و با اقتدار و شجاعت کار احراز صلاحیت‌ها را به پایان بردند و ملاحظه هیچ فردی را نکردند کمال تشکر را داریم. و اینجانب به عنوان پدر شهید، و دو جانباز، و خودم آزاده و جانباز تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت فقیه و خون شهدا بوده و از شورای محترم که به مر قانون عمل کرد حمایت می‌کنیم.
عزیزیان
* از شورای محترم نگهبان به خاطر دقت و صحت بررسی‌ها درباره نامزدهای متعدد و تعیین قانونمدارانه نامزدهای دارای صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می‌شود.
جعفرنژاد- شیراز
* در ایام فتح خرمشهر ان‌شاءا... ملت با بصیرت در 28 خرداد با دعای خیر روح ملکوتی سردار دلها حاج قاسم عزیز و عنایت حضرت ولی‌عصر عجل‌ا... تعالی فرجه و نفس گرم مقتدایمان امام خامنه‌ای عزیز و حکیم فتح خرمشهر دیگری را با تشکیل دولت انقلابی رقم خواهند زد.
سروی- قم
* نامزدهایی که فرزندانشان آمریکا و انگلیس را برای زندگی انتخاب کرده‌اند چگونه می‌توانستند در پست‌های مدیریتی اداره کشور برای منافع ایران و ایرانیان دل بسوزانند.
6858--- 0919
* برای حل مشکلات کشور باید رئيس جمهور آینده و اعضای کابینه‌اش از متن و جنس مردم باشند و خود را با ضعیف‌ترین قشر از اقشار جامعه تطبیق بدهند.
6263---0938
* از دستگاه قضایی و امنیتی درخواست می‌شود مسببین تورم، گرانی و خسارت‌هایی که بر کشور و ملت وارد کردند را ممنوع‌الخروج کنند تا پس از پایان انتخابات و تشکیل دولت جدید، به تخلفات سنگین آنها رسیدگی شود، تنها در این صورت است که کسی جرأت خیانت در جایگاه مسئولیتی به مردم را نخواهد داشت. اگر هم خلأ قانونی وجود دارد مجلس انقلابی مشکل آن را حل کند.
2274---0921 و 6544---0912
* آیا بی‌تدبیری وزارت نیرو در ساخت نیروگاه به خاطر قرارداد آب و هوایی پاریس نیست که به امضای خانم ابتکار رسید؟ این‌گونه مسئولان اکنون کجا هستند که هنوز تابستان از راه نرسیده خاموشی‌ها در کشور شروع شده است؟!
حیدری و 7594---0915
* دلایلی که مسئولین در خصوص علل قطعی‌های چندساعته برق در کشور مطرح می‌کنند برای ما مردم قانع‌کننده نیست همین قدر بگویم که اگر بخواهند می‌توانند جلوی خیلی از مشکلات را بگیرند ولی دولت و دولتمردان غرق بازی‌های حزبی و جناحی شده‌اند و در انتخابات خود را بازنده می‌بینند.
0656---0937
* می‌خواستند با برجام آب خوردن مردم را حل کنند، برق‌های مردم را هم قطع کردند!
سیدطباطبایی
* آیا اوضاع برق هم قرار است به سرنوشت مرغ و تخم‌مرغ دچار شود؟! واقعا این کاربلدهای غرب‌گرا اگر چند سال دیگر حاکم باشند با ملت چه می‌خواهند بکنند؟! روز به روز نابسامانی‌‌آفرینی مدیریت غربگرا برای ملت نمایان‌تر می‌شود!
7594---0910 و 2842---0910
* اگر دستور آیت‌الله رئیسی مبنی بر تحقیق از قطعی‌های برق جدی گرفته شود مشخص خواهد شد که چه افراد نانجیبی با لطایف‌الحیل مشغول توطئه و ناراضی‌ساختن مردم هستند.
0049---0911
* مجددا قیمت مرغ پرکشید و بالا رفت، مشکل قطعی برق هم قوز بالا قوز شد! انگار مدیران نجومی‌بگیر بنا دارند تا روز پایانی دولت تدبیر و امید کلکسیون بی‌عرضگی‌های خود را تکمیل کنند. کارنامه سراسر افتخار دولت تدبیر کاربلد هیچ‌گاه از خاطره‌های ملت بیرون نمی‌رود!
0648---0915
* می‌خواستم بدانم آیا قطع برق‌های چندساعته خانه‌ها و مکان‌های فعالیت مردم برای منازل شخصی رئیس‌جمهور و دیگر مسئولین در بالای شهر تهران پیش می‌آید یا زندگی آنان کاملا با نوع زندگی ما متفاوت است؟
0550---0933
* طی این قریب دو دهه که سال‌ها مزین به شعارهای اقتصادی بوده مدیران دولتی به جای رونق تولید داخلی به رونق تولید خودروهای منسوخ فرانسوی و یا لوازم خانگی ال‌جی و سامسونگ کره و... اهتمام داشته‌اند و تلخ‌تر این که همین شرکت‌ها در مواقعی که آمریکا تحریم‌ها را تشدید کرده، کشورمان را ترک و یا از صدور کالاهایشان ممانعت کرده‌اند! اما درست در زمانی که رونق تولید داخلی آغاز شده به یکباره سر و کله آنها برای ایجاد اخلال در روند تولید داخلی پیدا می‌شود!
0685---0916
* یادداشت روز با عنوان «گذر از چاه برجام به سیاه‌چاله وین» به قلم آقای اعرابی تحلیلی به جا و مستند از حال و روز این روزهای دولت بود. واقعیات را باید از بیلبوردهای بزرگ و خوانا در معرض دید مردم گذاشت. ما با دولتی بی‌کارنامه مواجه هستیم که حاضر است با گرو گذاشتن منافع ملی نزد بیگانگان برای خود کارنامه‌ای چندروزه بسازد!
0049---0911 و 3949---0912
* مجلس باید از مصوبه خود در برابر باج ‌دهی دولت به آژانس هسته‌ای دفاع کند یک بار که کوتاه‌ بیایی این باج‌دهی‌ها تکرار می‌شود.
6558---0937
* چندی قبل رئیس جمهور گفتند تا پایان سال هیچ کالایی گران نمی‌شود! می‌شود بفرمائید چه کالایی گران نشد! مدیریت توزیع یک قلم کالای پرمصرف مردم یعنی مرغ را نتوانستند سروسامان دهند و چند برابر سال گذشته افزایش یافت! فرزندم با فروش مسکن و قصد تبدیل به احسن را داشت که به فلاکت افتاد و از خرید خانه بازماند! به نظرم حکایت این دولت مثل آن فرد کریه‌المنظری است که طفل گریانی را بغل گرفت و گریه بچه شدیدتر شد وقتی مادرش رسید خواهش کرد که او را به زمین بگذارد تا آرام شود! ان‌شاءا... پای دولت مدعی تدبیر که کنار برود بسیاری از مسائل اقتصادی کشور سروسامان می‌گیرد!
تفضلی- تهران
* به دولتمردان این دولت با این افتضاحی که در مدیریت امور کشور در ماه‌های پایانی دوره خود بوجود آورده‌اند باید گفت مواظب باشند بابت این همه تدبیر یک موقع چشم نخورند!
0550---0933
* اینجانب طبق قانون از کار افتادگی و حکم دیوان عدالت اداری 18 سال است که حداقل بگیرم. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در یک اقدام غیرقانونی مبالغ زیادی از مستمری و مزایایم را کسر کرده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
جلالی- مشهد مقدس
* چرا وزارت نفت در افزایش حقوق‌های سال جدید در مناطق سخت محدودیت لحاظ کرد و 25 درصد را افزایش نداد؟! آیا نباید بین مناطق سخت و آسان تفاوتی باشد؟!
0685---0916
* حال که دولت قرار است تا روز پایان کاری یعنی 12 مرداد ماه مذاکرات کج‌دار و مریز وین را ادامه دهد تا شاید رضایت کدخدا را جلب کند، لطف نماید با ملت صادقانه سخن بگوید و روی اعصاب مردم راه نرود و سرعت افزایش قیمت‌ها و افسارگسیختگی‌ها را مهار نماید که به قول خودش با شیب ملایم حرکت کند. قرار بود چیزی در سال جدید با افزایش قیمت روبرو نشود ولی به عنوان مثال مترو، اتوبوسهای درون‌شهری و برون شهری تا 30 درصد افزایش یافت. افزایش قیمت آب، برق، گاز، مرغ و... نیز نشان از صداقت دولت راستگویان دارد.
وحیدی و طاهری