kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

تعزیه داران نچسب!
ایمانی: «هم می‌کُشند و هم تعزیه می‌دارند». حکایت مدیرانی است که با سوء مدیریت شان، به امید و اعتماد مردم آسیب زده‌اند، اما حالا از شورای نگهبان طلبکاری می‌کنند که چرا صلاحیت فلان نامزد تایید نشده، یا برای احتمال کاهش مشارکت در انتخابات تعزیه می‌گیرند.»
براندازهای نگران انتخابات!
کاربری نوشت: «این براندازایی که کلیت نظامو قبول ندارن ولی راجع به انتخابات حرف میزنن آدمو یاد اون بچهه می‌ندازن که سر سفره قهر کرده بود وقتی مادرش براش غذا کشید گفت: من که نمی‌خورم ولی اینو برای هرکی کشیدی برنجش کمه.»
کابل زیبا است

حامد عسکری با انتشار این تصویر نوشت: «اینجا کابله کابل زیبا. زیارت سخی‌جان، من زیر اون گنبدآبی‌ها امین‌الله خوندم و با پیرمردهای چله‌نشینش گپ زدم و چای سبز نوشیدم و قصه شنیدم و یکی دوساعت هم خوابیدم. خدا قسمتتون كنه.»
برنامه مرتبط با نیروهای مسلح را ارائه بدید
حسین دلیریان: «کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید درباره برخی موارد اصلی مرتبط با نیروهای مسلح که ذیل وزارت دفاع پیگیری می‌شود هم برنامه داشته باشند. مثل ارتقاء توان هوایی، برنامه توسعه توان سایبری، برنامه بهبود تجهیزات و تسلیحات انفرادی و...؛ متاسفانه هنوز هیچ کاندیدایی در این باره ورود نداشته است!»
تشخیص کارشناسی یا اعمال سلیقه؟
محمد صدارت: «اعضای شورای نگهبان وظیفه‌شون افزایش مشارکت یا چیدن لیست نیستا، وظیفه‌شون تشخیص صلاحیت بر اساس اسناد و مدارکه و الان هم بر اساس اون اطلاعات و اسنادی که بهشون رسیده به این تشخیص رسیدن، به تشخیص کارشناسی که نمیشه بر اساس سلیقه ایراد گرفت.»
مهندسی انتخابات
امیرحسین: «مصداق بارز مهندسی انتخابات، اینه که از شورا انتظار داشته باشیم کسانی رو که طبق قانون، صلاحیت اداره کشور رو ندارن به خاطر خوشایند جناح‌های سیاسی یا افزایش مشارکت تایید صلاحیت کنه!»
عزیزان انقلابی
کاربری نوشت:«عزیزان انقلابی!آنچه برای ما مهم است عهدیست که با رهبرمان، با شهیدانمان و با حاج قاسم بسته‌ایم که پشتیبان جمهوری اسلامی باشیم نه اشخاص و کاندیدای مورد علاقه‌مان! امروز روز وفای به عهد و عبور از علایق، منیت‌ها و خودخواهی‌هاست! بسم‌الله!»
وزارت نیرو بگو چرا؟
سید یاسر جبرائیلی: «آقای خوش‌گفتار نایب‌رئیس‌هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان برق می‌گویند برخلاف تکالیف برنامه ششم توسعه، وزارت نیرو طی چهار سال اخیر نه خود برای تولید برق سرمایه‌گذاری کرده و نه اجازه سرمایه‌گذاری داده است. سؤال: چرا؟!»