kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

خودت بگو
کاربری نوشت: «طبق قوانین، شورای نگهبان علت عدم احراز صلاحیت را فقط به خود شخص اعلام می‌کند. لذا همیشه افرادی که تایید نشدند با سوءاستفاده از این قانون اقدام به مظلوم‌نمایی و تشویش اذهان عمومی می‌کنند! لذا آقای ردصلاحیت شده، خودت بگو چرا رد شدی؟»
تقصیر خودشان است
احمد خنیفر: «بعد از ۸ سال تلخ باز هم می‌گویند جهانگیری! اینکه احزاب اصلاح‌طلب افراد پاکدست و لایق موجود در بدنه خود را ارتقا نمی‌دهند نه تقصیر مردم است نه شورای نگهبان.»
مطالبه از رد صلاحیت شده‌ها
رضا شایسته: « تمکین و پذیرش رای شورای نگهبان کف انتظار از سیاستمدارانی است که خود را در قد و قواره ریاست جمهوری ایران اسلامی می‌بینند. مطالبه امروز جامعه این است که رد صلاحیت شده‌ها فارغ از جناح سیاسی خود با صداقت و شفافیت دلیل عدم تایید خود را اعلام و فشار روی شورای نگهبان کم کنند.»
فقط شورای نگهبان احترام بگذارد؟
جمال: «شورای نگهبان باید به سلایق مختلف احترام بذاره، ولی سلایق مختلف به شورای نگهبان نه! سلایق مختلف میتونن در صورت لزوم به کل نظام هم احترام نذارن هرجا به نفعشون نبود. سلایق مختلف میتونن بریزن تو خیابونا! سلایق مختلف....»
رای می‌دم چون...
کاربری نوشت: ببین، محمد رد صلاحیت شه من رای میدم، جلیلی و رئیسی هم رد بشن باز من رای میدم، احمدی‌نژاد هم تایید شه باز رای میدم، برق و روزی چهل دفعه قطع کنن باز رای میدم، سنگ از آسمون بباره من رای میدم، چون حاج قاسم اگه بود رای میداد،چون رای من آتیش میزنه به جون لیبرال و سعود و یهود.»
هجمه علیه شورای نگهبان
کاربری نوشت: «ضرغامی و سعید محمد هم بر اساس قوانین تایید نشدن اما جهانگیری و لاریجانی رو پررنگ میکنن تا شورای‌نگهبان رو حزبی جلوه بدن.»
چرا به دشمن فرصت می‌دهید؟
جواد نیکی ملکی: «۱. دادن فرصت ۲ماهه به آمریکا، مصوبه خوب مجلس در حوزه رفع تحریم‌ها را آسیب‌پذیر کرد. ۲. دادن فرصت ۳ماهه به آژانس، خلاف مصوبه مجلس بود و ضررهایش بیش از‌اندک سودش بود. ۳. تمدید این فرصت تا ماه چهارم نیز ضررهای زیادی دارد و برخلاف توصیه رهبری است. سؤال واضح است؛ چرا به دشمن فرصت می‌دهید؟»