kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

غیبت ستاره تیم ملی بسکتبال در انتخابی کاپ آسیا

 


ستاره تیم ملی بسکتبال ایران به احتمال زیاد در مسابقات انتخابی کاپ آسیا غایب خواهد بود.
حامد حدادی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران به احتمال فراوان، مسابقات انتخابی کاپ آسیا مقابل عربستان و قطر را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. حدادی در تمرین صبح دیروز تیم ملی، ضمن تایید مصدومیت زانوی خود و از بین رفتن غضروف آن اظهار داشت که برای رفع این آسیب دیدگی، نیاز به حدود 6 هفته استراحت و درمان دارد تا به بازی‌های المپیک برسد. تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای دو مسابقه مقابل عربستان و قطر آماده می‌کند.
انتشار این خبر در شرایطی بود که حدادی دیروز صحبت‌هایی به انتقاد از شرایط حاکم بر ورزش پرداخت و گفت: شرایط بسکتبال کشورهای دیگر با ایران متفاوت است، متاسفانه در ایران همه بودجه ورزش برای یک رشته خاص است. وی تصریح کرد: از نظر امکاناتی خیلی عقب‌تر از تیم‌هایی چون ‌چین‌، ‌آمریکا، فرانسه و... هستیم. نمی‌شود آنها را با ما مقایسه ‌کرد. متاسفانه در ایران همه بودجه برای یک رشته خاص است.
سنتر تیم‌ ملی ایران درباره گروه تیم در المپیک‌ نیز گفت: گروه بسیار سختی داریم. با اخباری که خوانده‌ام چون آمریکا در جام‌جهانی‌ گذشته خوب نتیجه نگرفت الان می‌خواهند با تیم کامل به المپیک بیایند. ما تنها به فال نیک‌ می‌گیریم که با یک تیم خوب بازی می‌کنیم. شاید ۱۰ الی ۲۰ سال یکبار با آمریکا بازی کنیم و شرایط بسکتبال آنها با ما کاملا متفاوت است. اگر کسی بگوید حتما مقابل آنها نتیجه ‌می‌گیریم اشتباه است و از بسکتبال خبر ندارد.