kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



فتح خرمشهر ایران را دوباره یکپارچه کرد

محمد کلهر با انتشار این تصویر نوشت: «بهرام محمدی فرد، عکاس این قاب- که سوم خرداد ۱۳۶۱ ثبت شده است- پس از گذشت چهار دهه از آن می‌گوید: از من به عنوان یک شاهد عینی بر بزرگ‌ترین حماسۀ این سرزمین بپذیرید، فتح خرمشهر توسط فاتحانِ جوانمرد، دوباره ما را یکپارچه ایران کرد.»
وقتی می‌گوییم جنگ یعنی...
جواد صدیقی: «قسمتی از وصیت نامه شهید جهان آرا: از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه‌ای که خرمشهر سقوط کرد من یک ماه به طور مداوم کربلا را می‌دیدم هر روز که حمله دشمن بر برادران سخت می‌شد و فریاد آنها بی‌سیم را از کار می‌انداخت و هیچ راه نجاتی نبود به اتاق خود می‌رفتم و‌ گریه می‌کردم و فریاد می‌زدم.»
اشک‌های فرمانده
احسان سلطانی با انتشار این تصویر نوشت: «اشک‌های ناخدا صمدی فرمانده گردان تکاوران دریایی بوشهر بر سر مزار نیروهای تکاور شهید خود در نبرد خرمشهر. صمدی و یارانش در خرمشهر کوچه به کوچه جنگیدند. یادتان گرامی که دل ایران را شاد کردید و تاریخ را به نفع ایران و ملتش نوشتید.»
چون جلیلی میگه پس تهاتر بد است!
علی: «دو سال رفتن اروپا اینستکس رو راه بندازن، همون تهاتر بود فقط با التماس. همین الان دولت مشغول تهاتر هست که از کارهای عالی این دولت هست، اما چون جلیلی میگه تهاتر، پس بد هست! یاد بگیریم اول مشخص کنیم با خودمون چند چند هستیم.»
اوج تدبیر
ابوالفضل: «روحانی چند وقت پیش گفته بود ۳۰ درصد مردم پول برق پرداخت نخواهند کرد. خب لابد تدبیرش همین بوده که برق رو قطع میکنه تا خودبخود نتونیم مصرف کنیم.»
دولت تذکرها!
محمد میرزایی: «دولت تاکنون 3890 تذکر از نمایندگان مجلس یازدهم گرفته. گرانی، معیشت و بورس در صدر تذکرات نمایندگان قرار دارن.»
پوپولیست شمایید
رضا رمضان نژاد: «یکی نیست از مدعیان دولت سوم روحانی بپرسه اون حجم دلار بی‌زبون دولتی که خرج سفرهای آنتالیا و... شد (312 میلیون دلار)، چند تا نیروگاه یا چه بخشی از شبکه انتقال و توزیع ما رو می‌تونست اورهال کنه؟! پوپولیست شمایید، بقیه اداتون رو درمیارن!»
ایران قوی
حجت نیکی ملکی: «سال دیگه به لطف خدا این روزها نه تنها کرونا رو تو ایران شکست دادیم بلکه صادرات واکسن کرونا رو به کشورهای منطقه و حتی اروپا خواهیم داشت.»