kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

پایگاه واکسیناسیون خودرویی باغ پرندگان تهران به بهره‌برداری رسید

پایگاه واکسیناسیون خودرویی باغ پرندگان تهران با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش وبدا، علیرضا زالی دیروز در مراسم بهره‌برداری از پایگاه واکسیناسیون کووید ۱۹ خودرویی شمال تهران واقع در باغ پرندگان، اظهارداشت: راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون به عنوان راهی مطلوب برای تسهیل واکسیناسیون گروه‌های مختلف، نمادی از تبلور همگرایی و کار بین بخشی است. زالی ضمن گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر، افزود: امروز سخت‌کوشان عرصه سلامت و مدافعان خطیر بهداشت و در درمان در حال تلاشی مضاعف برای خدمت به مردم کشورند.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون بدون همراهی نهادهای مختلفی همچون شهرداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره کل تربیت بدنی، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج محقق نمی‌شد، گفت: امروز با بهره‌برداری از این مجموعه شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون افتتاح شد.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در فاز اول و دوم واکسیناسیون، راه‌اندازی ۸۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون هدف‌گذاری شده است، ادامه داد: با تلاش سه دانشگاه علوم پزشکی نیل به این هدف امکان‌پذیر است. زالی با اشاره به تراکم جمعیت، مهاجرپذیری و میزان بالای ساخت و ساز در منطقه ۴ شهرداری تهران، این منطقه را از نقاط داغ کووید ۱۹ در دوران شیوع بیماری دانست.