kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

بنا: حاضرم در المپیک طلا بگیریم اما به من مربی پاداش ندهند

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم کشتی در المپیک آبرو داری کند و من حاضرم مدال طلا بگیریم حالا به من مربی پاداشی ندهند.
محمد بنا در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در حضور نوبخت، سلطانی فر و صالحی امیری، در جمع خبرنگاران بیان کرد: اینکه مسئولان وقت گذاشتند و به اردو آمدند باعث انگیزه شد ونشان می‌دهد به مقوله ورزش و کشتی اهمیت می‌دهند و کمک می‌کنند با تلاش بیشتر کارمان را ادامه دهیم.
بنا در مورد اینکه آیا قول مدال می‌دهید گفت: نمی‌توان قول 100درصد داد ولی بچه‌های ما بهترین‌های دنیا هستند. همه تلاش خود را در این دو سال و نیم کردیم. یک سهمیه کمتر گرفتیم ولی ۵ سهمیه هم خوب است. وی در مورد پاداش در نظر گرفته شده برای قهرمانان المپیک نیز گفت: از نظر اقتصادی مشکلات داریم. باید بدانند گرفتن طلا صدها میلیارد ارزش دارد. در کنار آن هم دولت این اجازه را می‌دهد و کمیته المپیک ۱۰ هزار دلار و شهرها و استان‌ها هم به مدال آوران جایزه و پاداش می‌دهند.
او در مورد نظر خود نسبت به اینکه جوایز مربیان نصف ورزشکاران مدال آور است، گفت: من حاضرم ورزشکارانم مدال طلا بگیرند اما به ما پاداش ندهند. بنا در پایان گفت: هیچ دوره‌ای را مانند این دوره ندیدم که از شرایط و امکانات رضایت داشته باشیم و باید از آقای دبیر و کادرش تشکر کنیم و امیدوارم در المپیک آبروداری کنیم.