kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
در میدان فلسطین انجام گرفت

جشن شهروندان تهرانی در پی پیروزی مقاومت فلسطین

جمعی از مردم تهران، در دفاع از مردم فلسطین دیروز شنبه در میدان فلسطین تجمع و بر مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تأکید کردند.

جمعی از مردم تهران، در دفاع از مردم فلسطین دیروز شنبه در میدان فلسطین تجمع و بر مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تأکید کردند.
در این تجمع، شرکت‌کنندگان شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لزوم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، سر دادند.
تجمع‌کنندگان درحالی‌که پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله لبنان را در دست داشتند، با سردادن شعار الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر لزوم دفاع از آرمان فلسطین تأکید و خواستار حفظ وحدت در برابر غده سرطانی اسرائیل
شدند.
نماینده امور مساجد ناحیه سپاه شهید مفتح در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام روز قدس خویش خطاب به مردم فلسطین از آنان خواست تا در برابر اسرائیل، اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و همه شاهد بودند که از فردای روز قدس، همه ۱۴ میلیون فلسطینی از ساکنین غزه، قدس، کرانه باختری و دیگر مناطق، دست در دست هم در برابر هجمه اسرائیل ایستادگی کردند.
حجت‌الاسلام محسن کرمانی افزود: مقاومت جانانه مردم فلسطین هرچند که با به شهادت رسیدن جمع زیادی از مردان، زنان و کودکان همراه شد ولی پیروزی را نصیب آنان کرد و امروز شاهدیم که اسرائیل برای قبول آتش‌بس از سوی مردم فلسطین به التماس افتاد و حاضر شد تا علاوه بر اینکه دیگر غزه را بمباران نکند، قدس را نیز در اختیار فلسطینیان قرار دهد.
وی تصریح کرد: مقاومت یازده‌روزه مردم غزه، علاوه بر اینکه هیمنه پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست، از توان موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت نیز رونمایی کرد تا همگان شاهد افول رژیم اشغالگر قدس باشند و به این باور برسند که اسرائیل نابودشدنی است و وعده رهبر معظم انقلاب زودتر از ۲۵ سال آینده محقق
می‌شود.
بر اساس این گزارش در پایان گروه‌های سرود نینوا و شهید مفتح به اجرای سرود پرداختند و سپس بیانیه‌ای توسط نماینده امور مساجد قرائت
شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم پرچم‌های اسرائیل و آمریکا نیز به آتش کشیده شد.