kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

خلبان صهیونیست: حمله به برج‌های مسکونی غزه برای رهایی از ناامیدی بود!

خلبان رژیم صهیونیستی فاش کرد حملات آنها به برج‌های مسکونی غزه به منظور مقابله با احساس شکستی صورت می‌گرفت که بر نظامیان این رژیم سایه افکنده و سنگینی می‌کرد!

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات
سیف القدس ساختمان‌های مسکونی و برج‌ها مختلفی را بمباران و منهدم می‌کرد. برج «الجلا» که محل استقرار مهم‌ترین رسانه‌های مستقر در غزه است از جمله این برج‌ها بود که منهدم شد.
حالا یکی از خلبانان رژیم صهیونیست دلیل حمله به این برج‌ها را نجات نظامیان صهیونیست از ناامیدی عنوان کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، یک خلبان ارتش رژیم صهیونیستی که در تجاوز اخیر به نوار غزه شرکت داشت، اعلام کرده هدف قرار‌دادن و منفجر کردن برج‌های مسکونی در تجاوز اخیر به نوار غزه، راهی برای تخلیه ناامیدی و رهایی از شکست ارتش در متوقف ساختن شلیک موشک از نوار غزه بود.
او این سخنان را در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با شماری از خلبانان حاضر در جنگ غزه حضور داشتند،
بیان کرد.
این خلبان که در این مصاحبه نامی از وی نبرده شده و تنها عنوان شده حرف نخست نام وی D است، با اذعان به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: «ما بر سر آنها چندین تن آتش و مهمات ریختیم؛ به طوری که کسی درخصوص آن تردید ندارد...من با این احساس برای بمباران می‌رفتم که منفجر کردن برج‌ها، راهی برای تخلیه ناامیدی از آن چیزی شده که برای ما رخ داده و سبب پیروزی گروه‌های در غزه شده بود...ما نتوانستیم شلیک موشک را متوقف کنیم... از این رو برج‌های (مسکونی) را هدف گرفتیم».