kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۶۱۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* نوار غزه این روزها در برابر یورش رژیم کودک‌کش و غاصب غیرتمندانه مقاومت می‌کند و نمادی از مظلومیت و حریت و مقاومت است. و افکار عمومی جهان با سیاست بایکوت خبری، تخریب و تحریف رسانه‌های امپریالیستی به خوبی آشناست. اما جلادان ددمنش رژیم نجس و شجره خبیثه صهیونیسم بدانند انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد و زوال این رژيم قطعی است.
نوربخش - مشهد مقدس
* دولت‌های بعضی از کشورهای بی‌رگ و بی‌ریشه عربی با مشاهده جنایت‌های وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین در محضر خداوند چه پاسخی دارند بدهند؟ اگر نیروهای مقاومت و سردار سلیمانی نبودند معلوم نبود امروز دشمنان چه مصیبتی بر سر فلسطین و فلسطینی‌ها آورده بودند؟
0811---0914
* آقای ظریف وزیرخاجه کشورمان گفته بود آمریکا با فشار دادن یک دکمه مدیریت دفاعی ایران را از بین خواهد برد ولی امروز شاهد وضعیت افتضاح صهیونیست‌های مورد حمایت شدید آمریکا در مقابل نیروهای مقاومت محاصره شده داخل فلسطین هستیم.
8895---0919
* راه، مکتب و ایدئولوژی شهید سردار دلها سلیمانی در میدان و در صحنه بودن است و باپشت میزنشینی، بوروکراسی و پیشبرد بخشنامه‌ای و دستوری امور، در تضاد است!
8857---0992
* ان‌شاءا... مردم انقلابی و مومن به کاندیدایی رای خواهند داد که نگاهش به داخل باشد نه کدخدا تا شاهد کاهش مشکلاتی باشیم که طی 8 سال اخیر با نگاه به کدخدا هر روز بر دامنه‌اش افزوده شده است.
7015---0936
* دولت تدبیر و امید طی 8 سال مدیریت کشور توانست رکوردهای بی‌نظیری از خود برجای گذارد. رکورد افزایش 600 برابری قیمت مسکن و 800 درصدی خودرو، تورم 50 درصدی، افزایش چند صددرصدی بهای کالاهای اساسی و سوق دادن بخش بزرگی از مردم به زیر خط فقر و... با کمال‌پررویی طیفی که در این بلا نقش داشته‌اند به صف شده‌اند که دوباره انتخاب شوند و بر افزایش این درصدها بیفزایند و نفس مردم را بگیرند! ان‌شاءا... مردم در 28 خرداد پاسخ ‌آنها را خواهند داد.
شاهوار - تهران
* منظور سخنان رئیس‌جمهور در هیئت دولت چهارشنبه 1400/2/29 «انجام کارهای بزرگی که مردم از آن خبر ندارند! موفق بودن در مذاکرات، شکستن کمر تحریم‌ها و...» از نظر مردم - همین تورم بی‌سابقه، تعطیلی کارگاه‌های تولیدی، خالی شدن و کوچک شدن سفره‌های مردم، فساد، اختلاس، حقوق‌های نجومی، جریان نفوذ، بکارگیری دوتابعیتی‌ها و... در این دولت است.
1713---0915
* رئیس‌جمهور به خاطر وعده‌های عمل نکرده‌اش و نگاه به دست کدخدا برای حل مشکلات و عدم توجه به داخل، مردم را نسبت به کاندیداها و مشارکت سیاسی بدبین کرده است.
وحیدی
* یکی از عوامل خوشحالی و نشاط مردم در این دوره از انتخابات این است که رئیس‌جمهور فعلی کاندیدا نیست!
3453---0992
* به آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور عرض می‌کنم 8 سال مسئولیت داشتید کاری برای کولبران کشور نکردید این گریه‌های ساختگی چیست که در تبلیغات انتخاباتی پیش‌هنگام خود بروز می‌دهید؟ شما مردم را خیلی دست‌کم گرفته‌اید.
9762---0917
* جناب ربیعی! ما مردم شرمنده‌ایم که باعث دل آزردگی معاون اول شدیم! از اوضاع ساخت و پرداخته شده به دست خود مردم که باعث جریحه‌دار شدن قلب نازک او شده عذرخواهی می‌کنیم. از اینکه سفره ایشان را کوچک کردیم و نتوانستیم بیشتر ایشان را از حقوق‌های نجومی برخوردار کنیم و 60 تن طلا و میلیاردها دلار را به مفتخوران دادیم پوزش می‌طلبیم...
9590---0914
* آن مقام مسئول دولتی که به هنگام ثبت‌نام برای نامزدی ریاست جمهوری تظاهر به گریه می‌کند آیا شده در دل شب در خلوت با خدای خود به خاطر سوءمدیریت‌های پرخسارتش برای مردم و کشور گریه بکند؟
3356---0919
* گریه مصنوعی آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به هنگام ثبت نام برای نامزدی ریاست جمهوری کارساز نخواهد بود. کاملا پیداست که چه قصدی دارند مردم نیز هوشیار شده‌اند.
1377---0918
* آقای لاریجانی! اگر پادگانی‌ها سپر بلای شما نشده بودند، تکفیری‌های داعشی شما را در صحن مجلس سلاخی کرده بودند!
روح‌روان- یک شهروند پادگانی
* آقای لاریجانی! دو قطبی‌سازی حربه نخ‌نمایی شده است. شما شریک دولت تدبیر هستید و مردم به حق، عنوان دولت سوم روحانی را به شما می‌دهند. هر چند ژست منتقد دولت به خود بگیرید!
پورشیر- تهران
* امثال آقای لاریجانی سیاست فرار به جلو را در پیش گرفته‌اند در حالی که بابت پخت و پز 20 دقیقه‌ای برجام بی‌فرجام در مجلس باید پاسخگوی خسارت‌های سنگین این دستپخت خود باشند.
5350---0933
* شنیدیم آقای رئیسی چند وقت قبل در بازدید از یک مجتمع قضایی وقتی متوجه عدم ناکارآیی مسئول این مجتمع می‌شود همان جا و همان موقع دستور به خلع آن مسئول می‌دهد. کاش آقای لاریجانی در کرسی ریاست مجلس چنین برخوردهایی را با دولتمردان ناتوان و ناکار آمد می‌کرد و امروز در انتخابات پرونده قابل ارائه‌ای می‌داشت.
خانی
* مردم تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد دولت سوم روحانی تحقق پیدا کند. همه وظیفه‌داریم دست به تغییر این دولت ناتوان و ناکار آمد زده و کشور را نجات بدهیم.
6858---0919
* ترامپ به دروغگو‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ این کشور ثبت شد به نظرم در کشور ما نیز نام دولت مدعی تدبیر به همین عنوان ثبت گردید! چرا به خاطر سخنانی مثل برجام را خدا آورده است، اگر برجام نبود ما دچار قحطی می‌شدیم، آب ما هم به برجام گره خورده است، در تمام مذاکرات برنده‌ایم! مردم مشکلی ندارند! و دروغ‌های هر روزه‌ای که بر زبان برخی جاری می‌شود. البته در نظام اسلامی کسی که با حربه «دروغ» بخواهد برای خود آبرویی کسب کند خداوند او را برزمین خواهد زد.
بیگی
* از نمایندگان انقلابی به خاطر صدور بیانیه و دفاع از منافع ملی و مخالفت از فرسایشی شدن مذاکرات دولت تقدیر و تشکر می‌کنیم.
2842---0910
* ناصرالدین شاه گفته بود چرا توپ در نمی‌کنید. گفتند قبله عالم به هزار و یک دلیل. اول اینکه باروت نداریم. حال حکایت گزارش دادن‌های آقای عراقچی از مذاکرات هسته‌ای در وین شده که می‌گوید همه چیز حل شده فقط چند موضوع لاینحل باقی مانده است.
3107---0902
* برخی از این افراد به اصطلاح اصلاح‌طلب که ثبت‌نام کرده‌اند عملکردشان نشان می‌دهد برای اداره دهیاری هم مناسب نیستند تا چه رسد به اداره کشور و عملکرد و شعار برخی دیگر نیز آنچنان است که اگر فرد عادی مثل من آن را انجام داده بود الان باید فراری می‌بود!
8137---0911
* رأی‌آوری بعضی‌ها در انتخابات بدون اینکه شایستگی‌های لازم را برای کسب مسئولیت داشته باشند مثل کسی است که یک‌شبه ثروتمند می‌شود و با این ثروت بادآورده نمی‌داند چه بکند و لذا آن را خیلی راحت بر باد می‌دهد.
8187---0914
* از یادداشت روز بحران کاهش جمعیت که سیب و پرتقال نیست به قلم آقای عباس شمسعلی و نگرانی از پیری جمعیت که مورد بی‌توجهی مسئول امر قرار گرفته و دغدغه دلسوزان نظام است، تقدیر و تشکر می‌شود. مجلس انقلابی لازم است به این امر ورود کند و با تصویب طرح و تشویق و اختصاص سهام عدالت و هدیه دولت به فرزند برای پس‌انداز آینده‌اش (سپرده آتیه) جوانان را به ازدواج و متأهلین جوان را به فرزندآوری ترغیب نماید.
3949---0912 و 0049---0911 و 6455---0910