kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
نامه سردار قاآنی به فرماندهان ارشد مقاومت فلسطین

نبرد «سیف‌القدس» معادله سربلندی و عزّت را رقم زد /بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های القسام و اکرم‌العجوری فرمانده سرایا القدس با تأکید بر اینکه نبرد «سیف‌القدس» معادله سربلندی و عزّت را رقم زد افزود: برای آزادی مسجدالاقصی هیچ‌ تردیدی وجود ندارد.

 



سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده «کتائب عزالدین القسام» (شاخه نظامی جنبش حماس) گفت که مرحله جدیدی در مقابله با دشمن آغاز شده است.
در این نامه، آمده است: «ای شهید زنده‌ای که عمر خود را در صف اول میدان جهاد سپری کرده و به پیروزی باور داری؛ تو را به‌عنوان یک فرمانده شجاع و فداکار خطاب قرار می‌دهم و به تمامی فرماندهان و مجاهدین گروه‌های مقاومت به نیابت از خود و به نیابت از رهبری جمهوری اسلامی می‌گویم و وعده می‌دهم که قدس پیروز خواهد شد و شما به عهد خود وفادار بودید و به دشمن غاصب طعم ‌ترس و شکست و ذلالت را چشاندید.»
سردار قاآنی در ادامه این نامه نوشت: «سلام به مردم شریف غزه که مقاومت را در آغوش گرفته و با اراده و ثبات در مقابل وحشی‌گری دشمن ایستاده‌اند. سلام به مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری و تمامی شهرهای‌ اشغالی از سال ۱۹۴۸. مردم فلسطین به تمامی جهان ثابت کردند که زنده هستند و مرور سال‌ها نمی‌تواند باعث فراموشی حق آن‌ها، چنانکه متوهمان گمان کرده‌اند، شود.»
این نامه می‌افزاید: «در حال و هوای عملیات عظیم «سیف‌القدس» که با تمامی گردان‌ها و تیپ‌هایتان آغاز کرده‌اید، هستیم و این جنگ مرحله جدیدی در نبرد با دشمن را موجب شده است. مقاومت شما با خون و آتش نوشته شده است؛ معادله‌ای که می‌گوید دشمن نمی‌تواند بدون دریافت پاسخی سخت، قدس را منزوی کند و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند که شمارش معکوس نابودی دشمن آغاز شده و هرگز متوقف نخواهد شد.»
سردار قاآنی در ادامه تأکید کرد که نبرد «سیف‌القدس» بار دیگر توجه امت اسلامی را به بیت‌المقدس و مقدساتش جلب کرده و نشان داده است کسانی که در فروش فلسطین مشارکت داشتند نماینده کسی جز خودشان نیستند و برای خیانتی که کرده‌اند پشیمان خواهند شد و گروه‌های مقاومت با ایستادگی خود ضعف دشمن را ثابت کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نامه خطاب به فرمانده کتائب عزالدین قسام گفت: «بر عهدی که شهید قدس حاج قاسم سلیمانی با شما بسته وفاداریم و در شرایطی که فشارها بر شما افزایش یافته و محاصره شدید‌تر شده است، هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.»
در پایان این نامه آمده است که دشمن می‌داند که فلسطین تنها نیست، بلکه محور مقاومت در کنارش ایستاده و مدام دایره آن وسیع‌تر و قدرتش فزون‌تر می‌شود و قدس قطب‌نمای محور مقاومت و قبله جهاد است.
سردار قاآنی با این جمله نامه خود را به پایان رساند و نوشت: «تا نابودی رژیم غاصب و آزادی تمامی سرزمین، آسوده نخواهیم ماند و آرام و قرار نخواهیم داشت.»
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در نامه‌ای به «اکرم العجوری» فرمانده «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) گفت که گروه‌های مقاومت با ایستادگی خود، عظمت پوشالی دشمن صهیونیستی را در هم شکستند.
در این نامه آمده است: «قدرت فزاینده جهادی شما توانسته‌ است خسارات وسیعی به ارتش صهیونیستی وارد کند و شما با ایستادگی و وحدت و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه خود توانسته‌اید قدرت ارتش صهیونیستی را در هم بشکنید. قدرت شما فراتر از آنی است که دشمن تاکنون دیده و متصور است.»
سردار قاآنی افزود: «ما همچون عهدی که شهید قدس حاج قاسم سلیمانی بسته، با تمامی جان‌ها و جسم‌هایمان و هر آنچه خداوند عزّوجل از قدرت و امکانات به ما داده است در کنار شما هستیم و هیچ شک و ‌تردیدی نداریم که به زودی با عزت و اقتدار برای اقامه نماز وارد مسجدالاقصی خواهیم شد و تا زمان زوال و نابودی این رژیم غاصب از یاری شما دست نخواهیم کشید، هرچند تهدیدات و خطرات افزایش یابد و تشدید شود.»
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در خاتمه گفت که طبق تأکید مقام معظم رهبری، مبارزه با رژیم خون‌ریز صهیونیستی یک نبرد علیه ‌تروریسم و مسئولیت همگانی است.