kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
با اعلام آمادگی برای نبرد طولانی مدت

گردان‌های قدس: مقاومت فلسطین بخش ناچیزی از توانمندی خود را نشان داده است

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی پیامی به صهیونیست‌ها، اعلام کرد که مقاومت فلسطین تا کنون تنها بخش ناچیزی از توان نظامی خود را نشان داده است و رزمندگان فلسطینی برای یک نبرد چند ماهه آمادگی کامل دارند.

 


در ادامه هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی طی عملیات «شمشیر قدس»، «ابو حمزه»، سخنگوی «گردان‌های قدس» وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد: « ما با تمام قدرت و توانایی در حال جنگ هستیم و طبق برنامه‌های قبلی خود، تعیین می‌کنیم که چه موقع، چگونه و به کجا حمله کنیم.» وی تاکید کرد: « آنچه به نمایش درآمد، بخش ناچیزی از توانمندی ماست».
گردان‌های قدس خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: « توانایی‌های ما در وضعیت خوبی بوده و بیشتر از این‌ها آمادگی داریم و برای ماه‌ها آماده مقابله با شما هستیم.»
از سوی دیگر، «ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار کشته‌های حملات موشکی از غزه به سرزمین‌های اشغالی، به ۱۱ نفر رسیده است. این در حالی است که الجزیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در این جنگ را ۱۲ نفر خواند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد:« از ابتدای درگیری‌ها، ۳۳۳۰ فروند موشک از سمت نوار غزه و بیشتر آن از شمال این منطقه، (به فلسطین اشغالی) شلیک شده است.» البته، نخست‌وزیر این رژیم، تعداد موشک‌ها را 4000 فروند اعلام کرده است. این مقام نظامی صهیونیست، هدف از بمباران‌های مکرر نوار غزه توسط ارتش صهیونیستی را تضعیف قدرت نظامی حماس عنوان کرد. این درحالی است که جنگنده‌های اسرائیلی زنان،کودکان و غیر نظامیان را در غزه هدف قرار می‌دهند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، حماس و جهاد اسلامی قریب به ۱۲ هزار موشک دارند که نابودی کامل آنها دشوار است.
ادرعی تاکید کرد:، حماس اگر بخواهد به حملات علیه اسرائیل ادامه دهد، آنچه را لازم است برای انجام آن در اختیار دارد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود، موشک‌هایی که در این جنگ اسرائیل را هدف قرار می‌دهد، بیش‌ترین تعداد موشک در تاریخ اسرائیل است.