kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

سرمربی تیم ملی والیبال: در المپیک قول کسب مدال نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی والیبال به تشریح آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک پرداخت و گفت: مربی که قول رفتن روی سکو را بدهد «شارلاتان» است.

ولادیمیر الکنو در نشست خبری خود اظهار داشت: مربی که چه قبل از مسابقات و چه در مسابقات می‌گوید من تیم را روی سکو می‌برم و یا موفق می‌شوم یک شارلاتان است. وقتی من را اینجا دعوت کردند هدفی که برای من تشریح کردند این بود که روی سکو برویم. من گفتم تمام تلاشم را می‌کنم که این هدف محقق شود. در طول ۲۵ سال مربیگری یک بار هم هیچ نتیجه‌ای را قول نداده‌ام. آیا شما می‌دانید که فردا چه اتفاقی برای شما رخ خواهد داد؟
وی افزود: انگیزه اصلی من برای انتخاب ایران چهارمین حضورم در المپیک با یک تیم بود و امیدوارم بتوانیم تاثیرگذار باشم. مسئله دوم همکاری و استقبالی بود که مسئولان والیبال ایران انجام دادند و درک کردند که من باید فصل را با زنیت تمام کنم و بعد به ایران بیایم. ولی چهارمین المپیک برای من با ایران بسیار وسوسه انگیز است و این دلیل اصلی انتخاب ایران برای من بود. ولادیمیر الکنو در پاسخ به این پرسش که در این مدت کوتاه ضعف و قوت تیم ملی ایران را در چه مواردی دیدید گفت: یکی از نقاط قوت ایران سرعت بازیکنان است. ضعف تیم ملی هم فیزیک بازیکنان است که نه لهستان هستیم نه روسیه. و نه حتی آمریکا