kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

محسن هاشمی گول چه کسی را خورد؟!(خبر ویژه)

رئیس شورای شهر تهران و رئيس شورای مرکزی حزب کارگزاران در حالی نامزد انتخابات شد که قبلا گفته بود آدم عاقل کاندیدا نمی‌شود.

به گزارش جهان‌نیوز، محسن هاشمی در حالی در آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد که پیش‌تر گفته بود: «توان ریاست‌جمهوری ندارم»، «آدم عاقل کاندیدا نمی‌شود» و «امیدوارم گول نخورم که کاندیدا بشوم»!
در همین حال روزنامه آرمان، رسانه خاندان هاشمی در مطلبی به قلم دبیر سابق پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی، ثبت‌نام محسن هاشمی را دارای برکات زیادی توصیف کرده و او را نفر احیاکننده «ادبیات هاشمی» یعنی پرهیز کامل از «تخریب‌های داخلی و رجزخوانی‌های خارجی» در مناظرات انتخاباتی معرفی کرده است!
این ترفیع درجه به ادبیات هاشمی در حالی است که برخی تحقیرهای نمایندگان هاشمی در انتخابات سال 84 یا کمی عقب‌تر، رفتارهای خود او در انتخابات سال 72 در اذهان عمومی باقی است. حتی هاشمی بعد از پیروزی روحانی، او را هم تحقیر کرد که فقط سه درصد رای داشت و با حمایت هاشمی پیروز شد.
محسن هاشمی در حالی نامزد انتخابات شد که شورای شهر تهران به ریاست وی و شهرداران منصوب آن یکی از ضعیف‌ترین دوره‌های شورا و مدیریت شهری تهران را در کارنامه خود ثبت کردند.
یادآور می‌شود که محسن هاشمی در روز ثبت‌نام گفت با جهانگیری مشورت کرده و او گفته که برای نامزدی ثبت‌نام کند.