kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



اعتراف به قدرت مقاومت
علی صمدزاده: «الیجا مگنیر، خبرنگار و تحلیلگر مشهور مسائل منطقه غرب آسیا با اشاره به استفاده صهیونیست‌ها از بمب‌های سنگرشکن 907kg آمریکایی GBU-31: هیچ تعادلی بین قدرت نظامی فلسطین و رژیم صهیونیستی وجود ندارد اما غزه برای اولین بار بازدارندگی خود را به دست آورد و از قدس دفاع می‌کند.»
لطفا با عقل و درایت رای بدید
زینب مرزوقی با انتشار این تصویر نوشت: «ما تو خوزستان داریم با این کیفیت از آب زندگی می‌کنیم... عزیزانی که میخوان رای بدن، این عکس و تصاویر بی‌آبی سیستان و بلوچستان رو چاپ کنن که دیگه با عقلانیت رای بدن نه بخاطر چهارتا شعار و هیجان.»
در تاریخ ثبت کنید
محمد پازوکی: « در تاریخ ثبت کنید کسانی که 12 سال پیش قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند و آسیب‌های جدی به مردم و کشور زدند که حکمشان هم اعدام بود، امروز 27اردیبهشت‌ماه 1400 واکسن کرونا زدند! عجب نظام جنایتکاری!»
عباس کلاهدوز: «نرگس موسوی، فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، خبر داده که پدر و مادرش امروز واکسن زدند. در تاریخ ثبت کنید جمهوری اسلامی حتی قبل از مسئولان خودش، رهبر براندازان حکومتش رو واکسینه کرد.»
اقدام انقلابی رئیس‌قوه قضائیه
کمال لطفی: «در حالی‌که در تمامی ادوار انتخاباتی، هیچ منعی برای پوشش اخبار رؤسای قوا وجود نداشت و حتی کاندیداها از همین فرصت‌اندک برای تبلیغات بیشتر بهره می‌گرفتند، امروز آقای رئیسی از رسانه ملی خواست تا پایان انتخابات، پوشش اخبار جلسه هفتگی شورای عالی قوه قضائیه با حضور ایشان انجام نشود.»
یکی سخت مشغول کار، یکی در مرخصی انتخابات!
محمد نصوحی: «تو این اوضاع فجیع اقتصادی یکی بدون تعطیلی درحال پیگیری پرونده‌های مردمی و احیای کارخونه‌هاست، حتی جلسات شو واسه اینکه تبلیغ نشه اجازه نمیده توی تلویزیون پخش بشه! یکی دیگه هم که معاون اول ریاست جمهوریه، از رئیسش درخواست مرخصی می‌کنه! یه نمونه از تفاوت مدیریت انقلابی و غیرانقلابی! »
بگو دزدیم!
شیما: «یه اسرائیلی تو بی‌بی سی میگه، خیلی سخته برای بچه‌هام توضیح بدم که این انفجارها برای چیه! خیلی راحت توضیح بده عزیزم، بگو خونه‌ای که توش زندگی می‌کنیم دزدیه، بابات دزده.»
عمق جنایات رژیم صهیونیستی را ببینید
رائفی پور: «تراکم جمعیتی غزه (۵۳۲۸ تن در هر کیلومتر مربع) است و تنها دو نقطه در جهان (ماکائو و سنگاپور) تراکم جمعیتی بیشتری دارند! بنا بر گزارش ۲۰۱۸ سازمان ملل، غزه از سال ۲۰۲۰ به بعد دیگر مناسب زندگی نیست. حالا شاید عمق فاجعه ۸۰ حمله هوایی اسرائیل در۳۰ دقیقه به باریکه غزه را بتوان فهمید!»