kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

آغاز به ‌کار رادیو انتخابات(اخبار ادبی و هنری)

رادیو «انتخابات» با رویکرد تبیینی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی و با شعار «حضور پرشور، انتخاب درست» از روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه (امروز) به‌طور رسمی آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار کیهان، هدف از فعالیت یک ماهه این رادیوی فصلی، کمک به افزایش مشارکت سیاسی مردم و تبیین شاخص‌های انتخابی آگاهانه است.
برگزاری نشست‌های مناظراتی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از برنامه‌های این رادیو است که با دعوت از نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری و نخبگان فکری، جناح‌ها و گروه‌های سیاسی مختلف، مهم‌ترین چالش‌های موجود کشور را به بحث گذاشته و در بستری از تضارب آرا به ارائه راهکار می‌پردازد.
درکنار این برنامه‌های مناظراتی، برنامه‌های دیگری چون «رای اولی‌ها» ،«رابطه مردم و انتخابات»، «شاخص‌های انتخاب ‌تراز» و «دولت جوان و کارآمد» به موضوعاتی نظیر‌ اشتغال، کارآفرینی، مسکن، مشکلات موجود در بازارهای سرمایه، ارزش پول ملی، معیشت، سیاست خارجی، صادرات، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و... می‌پردازند.
رادیو «انتخابات» ۲۴ ساعته و تصویری است و از امروز روی موج FM ردیف 95/5 مگا هرتز شروع به‌کار خواهد کرد، همچنین مخاطبان این رادیو می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایرانصدا ضمن شنیدن و دیدن برنامه‌های این شبکه رادیویی از دیگر امکانات این برنامه کاربردی هم استفاده کنند.