kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

اعترافات غربی‌ها و صهیونیست‌ها به پادگان تروریسـتی بودنِ اسـرائیل



  کامران پورعباس
  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس فرمودند:
«اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است.» 1400/2/17
رهبر انقلاب اصطلاح پادگان تروریستی را نخستین‌بار در این سخنرانی به کار بردند که به درستی بیانگر عمق تروریست بودن صهیونیست‌هاست.
تاکنون مطالب متعددی در مورد جنایات متعدد تروریستی اسرائیلی‌ها گفته شده و زوایای مختلف خوی آدم‌کشی‌اشغال‌گران صهیونیست افشا گردیده است.
در این گزارش قصد داریم گزیده‌ای از اعترافات خود غربی‌ها و حتی صهیونیست‌ها در مورد عمق و شدت فجایع تروریستی صهیونیست‌ها را نقل‌نماییم که سند و مؤید مهمی است بر آنکه اسرائیل یک پادگان تروریستی است.
بر اساس سندی که یک پایگاه تحلیلی کانادایی چند سال پیش منتشر کرد و به شکل‌گیری طرح صهیونیستی اسرائيل بزرگ مربوط می‌شود، رژیم اسرائیل در پشت همه جنگ‌ها و درگیری‌های امروز منطقه، قرار دارد و هدف از این جنگ‌ها نیز تجزیه کشورهای منطقه است.
گلوبال ریسرچ، با انتشار سندی تحت عنوان طرح صهیونیسم برای خاورمیانه، توضیح داده که این سند متعلق به تئودور هرتزل بنیانگذار صهیونیسم بوده و نگاه راهبردی به آینده منطقه خاورمیانه دارد.
گلوبال ریسرچ می‌افزاید: این سند راهبردی نخستین بار در فوریه 1982 منتشر و در آن به ایجاد اسرائیل بزرگ‌اشاره  شده است.
اودید یتون روزنامه‌نگار و استراتژیست اسرایيلی این سند را در اختیار گلوبال ریسرچ قرار داده است.
گلوبال ریسرچ می‌افزاید، در سند فوق به شهرک‌سازی در کرانه باختری، اخراج فلسطینی‌ها و‌اشغال کرانه باختری و غزه،‌اشاره شده و تحولات سال‌های اخیر منطقه مثل جنگ اسرائیل علیه لبنان، تحولات لیبی در سال 2011، تحولات فعلی عراق، روند تحولات سیاسی در مصر، با توصیه‌های مندرج در سند فوق قابل مقایسه است.
گلوبال ریسرچ به نقل از تحلیلگران آمریکایی، طرح صهیونیسم برای خاورمیانه را واضح‌ترین و در عین حال تفضیلی‌ترین سند موجود درباره راهبرد صهیونیسم در منطقه دانست.
خشونت‌های افراطی
کوین برت اسلام‌شناس مسلمان آمریکایی، تحلیلگر سیاسی و از منتقدین برجسته جنگ با تروریسم معتقد است:
صهیونیست‌ها تصور می‌کنند برای ادامه بقا مجبور هستند به اقدامات و خشونت‌های افراطی دست بزنند. از همین‌جاست که شعار موساد را گرفته‌اند: فریب‌کاری در جنگ، ضروری است.
همین کار را هم دارند در منطقه انجام می‌دهند. می‌خواهند منطقه را بی‌ثبات کنند تا به اهداف توسعه‌طلبانه خودشان برسند و البته به این خاطر که اگر منطقه به صلح، رونق، ثبات و قدرت برسد، آینده اسرائیل به جهنم تبدیل خواهد شد.
ملتی فاسد
گیدئون لوی که به انتشار مطالب انتقادی علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی معروف است در روزنامه هاآرتص به اعدام میدانی یک جوان مجروح فلسطینی‌اشاره کرده است.
به گفته لوی امروز اسرائیلی‌ها کشتن اعراب را یک ارزش می‌دانند. این‌ها نسل بعدی اسرائیلی‌ها هستند و من شک دارم ملتی چنین فاسد را بتوان به راه راست و درست بازگرداند. ملتی که راهنمای اخلاقی‌اش و حتی شرمش را از دست داده، هرگز دوباره آنها را به دست نخواهد آورد.
در آستانه جنگ داخلی
اسحاق هرزوگ رهبر یک حزب صهیونیستی هشدار داد که نفرت و نژادپرستی در جامعه صهیونیستی در حال افزایش است و این موضوع شرایط را برای خشونت‌های بیشتر در آینده باز می‌کند. وی در ادامه هشدار داد ما در آستانه یک جنگ داخلی ناشی از نفرت، نژادپرستی و جهالت هستیم و کشتار، قتل و نیستی به زودی‌گریبانگیر اسرائیلی‌ها را خواهد گرفت.
اعترافات بی‌سابقه
روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی نوشته دو رئیس‌سابق شین‌بث(دستگاه اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی)، در آستانه پنجاهمین سالگرد‌اشغال سرزمین‌های فلسطینی اظهاراتی بی‌سابقه و قوی علیه این رژیم بیان کردند.
کارمی گیلون در این باره گفته:‌اشغالگری، اسرائیل را به سوی فاجعه سوق می‌دهد و همه چیز زیر سایه‌اشغالگری است. این مسئله جامعه را تغییر داده است.‌اشغالگری ما را به جامعه‌ای ناخوشایند تبدیل کرده است.
ایالون نیز در این‌باره گفته: ماهیت استبدادی اسرائیل سبب شده که اسرائیلی‌ها همواره در ترس و اضطراب به سر ببرند و همیشه در انتظار جنگ باشند.
نظامیان سابق رژیم صهیونیستی با حضور در یک گالری عکاسی در تل‌آویو، خاطرات سیاه و اقدامات‌شان علیه فلسطینی‌ها برای گذران وقت در پست‌های ایست‌ و بازرسی را روایت کردند.
روزنامه گاردین با انتشار اعترافات برخی نظامیان سابق رژیم صهیونیستی، نوشته این نظامیان تأیید کردند برای تفریح، مردم فلسطین را می‌کشتند.
پیش از این گزارش‌های زیادی از آدم‌کشی صهیونیست‌ها برای تفریح منتشر شده است. این جنایات آن‌قدر زیاد اتفاق افتاده که گفته می‌شود تبدیل به یک امر روزمره برای صهیونیست‌ها شده است.
آپارتاید و یاغی و تروریست
ماه آوریل سال ۲۰۱۸، گلن‌گرینوالد یکی از شناخته‌شده‌ترین خبرنگاران تحقیقی در آمریکا و برنده جایزه «پولیتزر» (معتبرترین جایزه خبرنگاری آمریکا)، رژیم صهیونیستی را این‌گونه توصیف کرد:
اسرائیل یک دولت [جعلی]، آپارتاید، یاغی و تروریست است. رفتارهایی که اسرائیل به طور مداوم و بدون هیچ شرمی، بلکه با افتخار، به آنها دست می‌زند و حرف‌هایی که اسرائیل می‌زند، منعکس‌کننده هویت اسرائیل هستند. آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل، می‌گوید: هیچ انسان بی‌گناهی در غزه وجود ندارد؛ این، اساساً طرزفکر یک روانیِ نسل‌کش است.
تروریسم همه‌جانبه
ایلانا همرمن نویسنده صهیونیست که متولد حیفا و ساکن بیت‌المقدس است، در گزارشی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص می‌نویسد:
مصادره زمین در مقیاس وسیع، وضع محدودیت علیه آزادی سفر و در نتیجه آزادی‌اشتغال و تجارت، تخریب منازل و وضع مقررات منع رفت‌وآمد، تعطیل کردن [تمام شهر]، ساختن فنس و دیوارهای بی‌شمار و استقرار نیروهای نظامی تا دندان مسلح در میان یک جمعیت غیرنظامی فلسطینی به منظور حفاظت از یک جمعیت غیرنظامی اسرائیلی که به زور ساکن آن‌جا شده‌اند،... اگر این‌ها تروریسم و به عبارت دیگر، جنگ علیه شهروندان غیرمسلح نیست، پس تروریسم چیست؟
رفتار غیرانسانی با کودکان
شکستن سکوت، یک سازمان غیردولتی در فلسطین‌اشغالی است که توسط نظامیان سابق رژیم صهیونیستی و با هدف افشای رفتار غیرانسانی ارتش اسرائیل علیه فلسطینیان مخصوصاً کودکان تاسیس شده است.
در سال ۲۰۱۲ سازمان شکستن سکوت
(Breaking the Silence) گزارشی را به قلم بیش از ۳۰ نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد که در آن اذعان شده است کودکان فلسطینی به صورت روزانه مورد ضرب و شتم، ارعاب، تحقیر و اهانت، آزار کلامی و جراحات فیزیکی توسط نظامیان صهیونیست قرار دارند.
بعد از انتشار اسنادی مبنی بر محاکمه نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی در دادگاه نظامی بزرگسالان، رژیم صهیونیستی دادگاه نظامی مخصوص خردسالان تأسیس کرد (سپتامبر ۲۰۰۹). رژیم صهیونیستی تنها دولت (جعلی) در جهان است که چنین دادگاهی را فعال کرده است.
موساد سردمدار تروریسم
روزنامه دیلی‌میل در گزارشی با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی فقط در ۱۰ سال گذشته ۸۰۰ عملیات برای ترور انجام داده، نوشت: مأموران موساد از بعد از جنگ جهانی دوم بیش از دستگاه‌های جاسوسی هر کشوری آدم کشته‌اند.
تهدید بالفعل
آوی شلایم، مورخ و تحلیلگر یهودی می‌گوید:
ایران هرگز به همسایه‌هایش حمله نکرده است، اما اسرائیل بارها به همسایه‌هایش حمله کرد. ایران پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی را امضا کرده است، اما اسرائیل امضا نکرده. ایران پذیرفته است تأسیساتش توسط آژانس بین‌المللی اتمی بازرسی شود، اما اسرائیل نپذیرفته. ایران سلاح هسته‌ای ندارد، اما اسرائیل بین 75 تا 400 سلاح اتمی دارد. پس اسرائیل است که یک تهدید بالفعل است برای ایران.