kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
در یک عمل خیرخواهانه

3 پلیس کرمانشاهی وسایل سرقتی جوشکار پیر را خریداری کردند




فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: سه نفر از نیروهای پلیس در اقدامی خیرخواهانه وسایل کار یکی از شهروندان کرمانشاهی که چندی پیش مورد سرقت قرار گرفته بود را با هزینه شخصی برای او خریداری کردند.
به گزارش ایسنا‌، علیرضا دلیری‌، ‌افزود: چند روز پیش یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 17 بعثت عنوان کرد وسایل کار جوشکاری‌اش که تنها محل درآمد او و خانواده‌اش بوده به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: با دریافت این گزارش ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان و بازپس‌گیری وسایل جوشکاری این شهروند سالخورده آغاز کردند، اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.
دلیری تصریح کرد: در این میان مالباخته بصورت مداوم پیگیر بود و می گفت پس از سرقت وسایلش، کار و زندگی برای او و اعضای خانواده‌اش سخت شده و ماموران که پس از مدتی جستجو به نتیجه نرسیدند تصمیم گرفتند در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دست به اقدامی خداپسندانه بزنند.
وی گفت: با توجه به اینکه سه همکار خیر و وظیفه‌شناس ما در کلانتری بعثت به نام‌های سرگرد «فریبرز کهریزی»، سروان «سعید خالوندی» و ستوانیکم «کیوان آریانا» در جریان پرونده قرار داشتند پس از مشورت با هم تصمیم به خریداری وسایل کار برای این شخص که از نظر مالی در تنگنا قرار داشت، گرفتند.
وی تصریح کرد: این سه همکار هزینه خرید یک دستگاه موتورجوش، یک دستگاه اره آهن بر برقی، ترانس برق، فرغون و ... که جزو وسایل کار این جوشکار سیار بوده را تامین و پس از دعوت از مالباخته، این وسایل را به او تحویل دادند.