عبدالرضا مصری: ایران هیچ پیششرطی را برای حضور در مذاکرات ژنو2 نمیپذیرد
عضو هیئت رئيسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هیچ پیششرطی را برای حضور در مذاکرات ژنو 2 نمیپذیرد.
عضو هیئت رئيسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هیچ پیششرطی را برای حضور در مذاکرات ژنو 2 نمیپذیرد.
عبدالرضا مصری در گفتوگو با مهر تصریح کرد: ایران بهعنوان پیشنهاددهنده طرح جهان علیه خشونت و به عنوان یک عضو تاثیرگذار در معادلات منطقه باید در ژنو 2 حضور داشته باشد وگرنه به نتیجه رسیدن این مذاکرات بعید به نظر میرسد.
مصری افزود: حکام شیخنشین عرب که نیرویهای افراطی را به سوریه اعزام میکنند از سوی آمریکا در مذاکرات ژنو 2 حضور دارند و این یک تناقض مضحک است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: ایران نیازی به حضور در ژنو دو ندارد بلکه طرف غربی است که باید فکر کند که ایران در حل بحرانهای منطقه تا چه اندازه تاثیرگذار است و در این راستا نظر قدرتها و شخصیتهای حقیقی و حقوقی مثل رئيس سازمان ملل را جویا شود.
وی ادامه داد: تجربه کشورهای منطقه مثل افغانستان و عراق و همچنین عدم توفیق در مذاکرات نخست در مورد سوریه باید آمریکا را متوجه کند که اگر میخواهد ایران را در ترازوی منطقه نبیند با شکستهای پیاپی مواجه خواهد شد.
سخنگوی هیئت رئيسه مجلس گفت: طبیعی است که ایران هیچ پیششرطی را برای حضور در ژنو 2 نمیپذیرد چون نیاز به حضور ایران برای غربیها حیاتی است.
عبدالرضا مصری در گفتوگو با مهر تصریح کرد: ایران بهعنوان پیشنهاددهنده طرح جهان علیه خشونت و به عنوان یک عضو تاثیرگذار در معادلات منطقه باید در ژنو 2 حضور داشته باشد وگرنه به نتیجه رسیدن این مذاکرات بعید به نظر میرسد.
مصری افزود: حکام شیخنشین عرب که نیرویهای افراطی را به سوریه اعزام میکنند از سوی آمریکا در مذاکرات ژنو 2 حضور دارند و این یک تناقض مضحک است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: ایران نیازی به حضور در ژنو دو ندارد بلکه طرف غربی است که باید فکر کند که ایران در حل بحرانهای منطقه تا چه اندازه تاثیرگذار است و در این راستا نظر قدرتها و شخصیتهای حقیقی و حقوقی مثل رئيس سازمان ملل را جویا شود.
وی ادامه داد: تجربه کشورهای منطقه مثل افغانستان و عراق و همچنین عدم توفیق در مذاکرات نخست در مورد سوریه باید آمریکا را متوجه کند که اگر میخواهد ایران را در ترازوی منطقه نبیند با شکستهای پیاپی مواجه خواهد شد.
سخنگوی هیئت رئيسه مجلس گفت: طبیعی است که ایران هیچ پیششرطی را برای حضور در ژنو 2 نمیپذیرد چون نیاز به حضور ایران برای غربیها حیاتی است.