kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* چه اتفاقی در وین در حال شکل‌گیری است و چه خطوط قرمزی باز هم زیر پا گذاشته شده که علی‌رغم تاکید آمریکایی‌های رذل بر عدم لغو تحریم‌ها، سخن از شکسته‌شدن تحریم‌ها گفته می‌شود؟! آیا مجلس انقلابی کار دستگاه دیپلماسی را رصد می‌کند که دوباره خسارت جدیدی به کشور تحمیل نشود؟
6858---0919
* 8 سال است که دولت تدبیر معیشت و زندگی مردم و کشور را به مذاکرات با دشمنان این مردم مرتبط ساخته است. حال در پایان دولت هم دست از مذاکره با شیطان برنداشته‌اند تا شاید با نشان دادن آبنبات تحریم‌کنندگان بتوانند چند رای بیشتر در انتخابات آینده به دست آورند.
1713---0915
* برخی اصرار دارند که برجام را به رهبری نسبت دهند، در حالی که هیچ‌کدام از شروط رهبری، مجلس و حتی شورای عالی امنیت ملی را لحاظ نکردند. آن هم شورای عالی امنیت ملی که از 11 عضو آن 7 نفرشان از دولت هستند؟! مشکل ما از نوع انتخاب خودمان در 92 و 96 است. پس با انتخاب درست در 28 خرداد پای صندوق رای حضور یابیم.
نجفی - بندرعباس
* آقای ظریف در مصاحبه لو رفته‌اش گفته مگر قرارداد شاه با صدام بر سر اروند تضمین داشت که بتواند در برجام از دشمن تضمین بگیرد. بنده که دیپلمات نیستم ولی متوجه این موضوع می‌شوم که در چنین شرایطی با دشمن متوازن عمل کنم نه اینکه امتیازهای نقد را داده و از ناحیه دشمن وعده و وعید تحویل بگیریم.
3107---0902
* برجام اگرچه سیاست نظام بود ولی دولت و به‌ویژه وزارت خارجه و وزیر مربوطه از عهده به نتیجه رساندن آن با شروط تعیین‌شده نظام برنیامدند و متاسفانه برجام را که می‌شد به نرمش قهرمانانه تبدیل شود به خسارت محض برای نظام و کشور تبدیل کردند.
3107---0902
* تنها راه موفقیت ایران انقلابی در مقابل خواسته‌های غیرمنطقی و ویران‌کننده شیطان بزرگ، توجه و عمل به فرمایش و توصیه‌های حکیم انقلاب، رهبر عزیزمان و از جمله توجه به توانایی داخل به جای دست چدنی پوشیده در دستکش مخملین غرب است!
9738---0990
* نگذارید جفایی که بر سردار دل‌ها شده کوچک شمرده شود. باید پس از چهار دهه مدیران نالایق پاکسازی شوند. با جابه‌جایی‌ها نیز کار درست نمی‌شود باید تفکر ذلت‌پذیری و سازش کنار گذاشته شود و تفکر انقلابی جایگزین شود.
3453---0992
* دشمنان خارجی فهمیده‌اند آنچه را که در طول سالیان در میدان نتوانستند به دست بیاورند به‌وسیله دولتمردان ابوموسی اشعری مسلک از طریق مذاکره و دیپلماسی می‌توانند به دست بیاورند و برجام سراسر خسارت دیگری را به نظام تحمیل کنند.
6807---0913
* شیطان بزرگ و اروپای بدعهد هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند با تیم مذاکره‌کننده‌ای مثل تیم هسته‌ای کشورمان روبه‌رو شوند که منافع آنها را به منافع کشورشان ترجیح دهند! تیم مذاکره‌کننده‌ای به نام تیم اشک‌ها و لبخندها؟! تیمی که تفاوت لغو و تعلیق را نمی‌فهمد و شکست‌ها و ناکامی‌های خود را به سردار نسبت می‌دهد!
2907---0912 و 6960---0936 و 2846---0935
* این روزها که انتظار بود مجلس انقلابی در مورد فایل صوتی وزیر امور خارجه کشورمان با حساسیت ورود کند متاسفانه نمایندگان به مرخصی دو هفته‌ای رفته بودند.
حسامی
* نخست‌وزیر ژاپن به خاطر مشکلاتی که ویروس کرونا برای مردم کشورش به وجود آورده از آنان عذرخواهی کرده ولی در کشور ما دولتمردان خودشان برای مردم مشکل شده‌اند و عذرخواهی هم بلد نیستند. مصیبت اینکه طلبکار هم شده‌اند و می‌گویند اگر نبودند قحطی می‌شد. واقعا هیچ احترامی برای ملت قائل نیستند.
0851---0912
* البته از کسی که در دوران 8 سال جنگ حقیقتا جهانی، که از طریق صدام بر کشورمان تحمیل شد یک روز رنگ جبهه‌های خون و شرف را ندید و با قاتلان این ملت در آمریکا همکلاس بود چه توقعی هست که بداند میدان چیست؟!
5051---0902
* کنکور ارشد پزشکی که قرار بود 30 اردیبهشت برگزار شود به دستور ستاد کرونا با دو ماه تاخیر برگزار می‌شود. شایسته است که کنکور ارشد دیگر رشته‌ها نیز که اوایل خرداد قرار است برگزار شود دو ماه به تعویق بیفتد.
1355---0933
* براساس طرح‌ هادی قرار بود به خانه‌های روستاییان سند بدهند. مدت چهار سال است که پیگیر دریافت سندیم ولی علی‌رغم انجام امور مربوط به دهیاری و سازمان مسکن، اداره ثبت زرندیه ساوه اقدامی برای حل این مشکل نکرده است. از مسئولین امر درخواست می‌شود در سنددار کردن خانه‌های روستاییان تسریع نمایند.
ناصری- روستای وسمق خرقان زرندیه
* خط اتوبوسرانی پرسرعت میدان تجریش- راه‌آهن را برای گرفتن کرایه بیشتر در محدوده پارک‌وی به دو قسمت کرده‌اند. با طرح جدید مسافران تجریش در پارک‌وی باید از اتوبوس پیاده شده و سوار اتوبوس بعدی بشوند. عرضم این است که چرا هر روز روی اعصاب شهروندان راه می‌روند و زندگی را بر مردم سخت می‌کنند؟
0220---0935
* افزایش ده درصدی قیمت خودرو نشان داد که عامل اصلی گرانی‌ها خود دولت است. ای کاش به جای افزایش قیمت، تکلیف 540 هزار خودروی تولید و احتکارشده روشن می‌شد.
0851---0912
* یک امر بدیهی را وزارت کشاورزی باید به کشاورزان توصیه کند و خود کشاورزان باتجربه آن را رعایت کنند و آن رعایت تنوع کشت است. مثلا 50 هکتار زمین را فقط به کشت پیاز اختصاص می‌دهند در حالی که می‌توان در این زمین با این وسعت چهار نوع کشت همزمان انجام داد که ضرر و زیان یکدیگر را پوشش دهند.
عباسی- تربت جام