kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

اخبار کوتاه از فوتبال



بحرین بهترین زمان و مکان را برای دیدارهایش انتخاب کرد!
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان بازی‌های تیم ملی در بحرین را اعلام کرد. زمان بازی‌های تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین در خرداد سال جاری اعلام شد. بازی‌های گروه ایران به صورت متمرکز در بحرین برگزار می‌شود. شاگردان اسکوچیچ در این مسابقات چهار دیدار مقابل تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برگزار خواهند کرد و برای صعود به مرحله بعد انتخابی جام جهانی، باید هر ۱۲ امتیاز ممکن را به دست آورند. بازی‌های این مرحله به علت گرما و شرجی هوا در بحرین، در ساعات پایانی روز برگزار می‌شود. نکته جالب توجه اینکه بحرین هر سه دیدار خود را در آخرین ساعات هر هفته برگزار می‌کند که از این حیث برتری از آن تیم میزبان خواهد بود! حتی بحرین بهترین ورزشگاه را هم برای خود کنار گذاشته است. به طوری که در آخرین روز بازی‌ها ایران و عراق مهم‌ترین بازی این گروه را در ورزشگاه کوچک و نه چندان مناسب «خلیفه» برگزار می‌کنند ولی بحرین در ورزشگاه «ملی بحرین» میزبان هنگ کنگ خواهد بود. زمان و محل بازی‌ها به این شرح است:
پنج شنبه 13 خرداد
*ایران.............................................هنگ کنگ(استادیوم المحرق- ساعت ۱۷:۳۰)
*بحرین..........................................کامبوج(استادیوم ملی بحرین- ساعت ۱۹:۳۰)
دوشنبه ۱۷ خرداد
*عراق.....................................................کامبوج(استادیوم المحرق- ساعت ۱۷:۳۰)
*ایران...............................................بحرین(استادیوم ملی بحرین- ساعت ۱۹:۳۰)
جمعه 21 خرداد
*کامبوج..........................................................ایران(استایوم خلیفه- ساعت ۱۷:۳۰)
*هنگ کنگ..............................................عراق(استادیوم المحرق- ساعت ۱۹:۳۰)
سه شنبه 25 خرداد
*بحرین....................................هنگ کنگ(استادیوم ملی بحرین- ساعت ۱۹:۳۰)
*ایران............................................................عراق(استادیوم خلیفه- ساعت ۱۹:۳۰)
پاداش ۸۰ میلیونی سپاهانی‌ها برای شکست پرسپولیس
شاگردان نویدکیا در صورت برد مقابل پرسپولیس پاداش دریافت خواهند کرد.مدیریت باشگاه سپاهان به اعضای این تیم اعلام کرده است در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس برای هر یک از آنها ۸۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته است.دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در قالب هفته بیست‌و دوم لیگ برتر یک شنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
افشای دستمزد نجومی سرمربی الهلال برای ۲ ماه
دستمزد سرمربی جدید تیم الهلال عربستان در قرارداد ۲ ماهه‌اش مشخص شد.به گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، مدیریت باشگاه الهلال با ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی برای پرداخت 500 هزار دلار( حدود ۱۳میلیارد تومان) در مدت زمان قرارداد 2 ماهه‌اش به توافق رسیده است. مورایس جایگزین میکالی برزیلی می‌شود که پس از نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا اخراج شد.قرارداد مورایس با الهلال در صورت رضایت طرفین پس از 2 ماه تمدید خواهد شد. مورایس در صورت قهرمانی الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان پاداش ویژه‌ای نیز دریافت می‌کند.الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.
منصوری:به عزیزی خادم بابت انتخابش تسلیت می‌گویم
عضو پیشین هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با انتقاد شدید از انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، گفت: به عزیزی خادم رئیس‌فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب تسلیت می‌گویم.
کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری با بیان اینکه فدراسیون باید اجازه بدهد فوتسالی‌ها دور هم جمع بشوند و از این مسئله ترسی نداشته باشد، گفت: باید انتصابِ بالا به پایین افراد و تقسیم مناصب بین خودشان را متوقف کنند. بابت انتخاب مهرداد سراجی در فوتسال، به عزیزی خادم رئیس‌فدراسیون فوتبال تسلیت می‌گویم. عزیزی خادم همان روز انتخابش قول داد که با فوتسالی‌ها مشورت کند ولی او به کسانی ادای دین می‌کند که وامدارشان است. منصوری ادامه داد: عزیزی خادم روز انتخابش به عنوان رئیس‌فدراسیون به ما گفت که از همه شما استفاده می‌کنیم. بنده عرض کردم نیازی نیست از ما استفاده کنید ولی حداقل نظرمان را بگیرید و بشنوید. فوتسال مملکت با این تصمیمات آقایان تکه و پاره می‌شود. جوشش فوتسال مربوط به باشگاه‌هایی است که دستشان در همه چیز کوتاه است. اکثر باشگاه‌ها ورشکسته هستند و هیچ‌کس به فکر آنها نیست.