سرقت ذخایر غذایی مردم سوریه در ماه مبارک رمضان توسط نظامیان اشغالگر آمریکا
ارتش اشغالگر آمریکا حتی در ایام ماه مبارک رمضان هم دست از سرقت ذخایر غذایی مردم سوریه بر نمیدارد و این بار اقدام به سرقت ۱۰ دستگاه کامیون حامل گندم مردم روزه دار این کشور کرده است.
طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان ارتش آمریکا در جدیدترین غارتگریهای خود از منابع طبیعی خاک سوریه ۱۰ دستگاه کامیون را که حامل گندم و دیگر غلات این کشور بود از سیلوهای «تل علو» در منطقه «الیعربیه القامشلی» به تاراج بردند. شبه نظامیان «قسد» نیز از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» در مرز عراق و سوریه اقدام به مشارکت در این غارتگری کردند. روز شنبه نیز نظامیان آمریکایی ۳۲ دستگاه کامیون حامل گندم را از خاک سوریه خارج کردند. این در حالی است که مردم روزه دار سوریه به شدت این گندمها نیازمندند. پیش از این نیز نیروهای اشغالگر آمریکایی دهها کاروان حامل محمولههای نفت به سرقت رفته سوریه را از استان حسکه به خاک عراق منتقل کردهاند.