هند
بازهم آتش سوزی مرگبار در بیمارستان کروناییها
در حادثه وقوع آتش سوزی در بیمارستانی در هند دستکم ۱۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایسنا، در این حادثه آتش سوزی که ساعات اولیه دیروز در بیمارستانی در ایالت «گجرات» رخ داد، دستکم ۱۸ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان باختند.
بنابر اعلام مقامات محلی، در زمان وقوع حادثه حدود ۵۰ بیمار دیگر نیز داخل ساختمان چهار طبقه این بیمارستان بستری بودهاند که توسط نیروهای آتش نشان و محلی نجات پیدا کردند. پلیس محلی ایالت گجرات اعلام کرد: تاکنون فوت ۱۸ بیمار گزارش شده است و بلافاصله پس از وقوع آتش سوزی فوت ۱۲ بیمار تایید شد. گفته شده ۱۲ بیمار که در بخش مبتلایان به کرونا بستری بودهاند به دلیل سوختگی و استنشاق دود کشته شدهاند. هنوز مشخص نیست 6 قربانی دیگر این حادثه در این بیمارستان فوت کردهاند یا هنگام انتقال به بیمارستانی دیگر جان خود را از دست دادند. علت دقیق آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.