kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

قاتل سه شهروند گلستانی پس از هشت سال دستگیر شد



رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: عامل یک جنایت که سال ۹۲ سه نفر را در شهرستان علی‌آباد کتول به قتل رسانده بود پس از گذشت هشت سال به دام قانون افتاد.
سرهنگ مجتبی‌مروتی اظهار داشت: گزارش قتل سه عضو یک خانواده تابستان ۹۲ گزارش شد که در بررسی‌ها مشخص گردید سه عضو یک خانواده به دلیل مخالفت با ازدواج دختر خانواده توسط خواهرزاده پدر به قتل رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: قاتل پس از به قتل رساندن سه عضو یک خانواده شامل یک مرد ۵۲ ساله (پدر) و ۲ فرزند ۱۳ و ۱۰ ساله (دختر و پسر) با استفاده از ضربات چاقو از محل متواری شده بود.
رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهم بدون هیچ رد و نشانی به مکان نامعلومی پناه برده بود و به همین دلیل برای مدتی تحقیقات متوقف شد. وی گفت: از مدتی قبل رسیدگی مجدد به این پرونده در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات تخصصی مشخص شد، قاتل در یکی از مناطق استان تهران سکونت دارد که ماموران با داشتن نیابت قضایی به مخفیگاه وی رفتند که متوجه متواری شدن مجدد قاتل و بازگشت وی به گلستان شدند.
مروتی ادامه داد: پس از تحقیقات در استان، مخفیگاه و محل تردد متهم در یکی از روستاهای علی‌آبادکتول شناسایی و وی پیش از هر اقدامی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. وی تصریح کرد: از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت جنگی، یک دستگاه ۲۰۶ سرقتی به همراه تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد و متهم پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی استان و مواجه شدن با مستندات به قتل دایی و ۲ فرزندش اعتراف کرد.