kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خیلی مهم نیست نوار صوتی مصاحبه چندین ساعته ظریف را چه کسی یا کسانی به بیرون درز داده‌اند آنچه که باید مهم باشد پروژه تخریب فضای انتخابات کشور است که توسط جریان نفوذی در دولت دنبال می‌شود.
3107---0902
* عملیات انتشار فایل صوتی آقای ظریف ممکن است تعبیر به خودکشی یا خودزنی بشود ولی باید گفت نوعی نارنجک دودزا برای خراب کردن فضای انتخابات بود که مردم مانند انتخابات 96 دچار اشتباه بشوند.
3104---0912
* آقای ظریف! «لئن کفرتم ان عزابی شدید» اگر کفران نعمت کنید دچار عذاب شدید خواهید شد. گفتید دیپلماسی برای میدان بود! این نهایت بی‌انصافی است. نه تنها میدان بلکه نظام و رهبری با حمایت تمام قد و اعجاب‌آور از شما قدرت چانه‌زنی‌تان را افزایش دادند. حاج قاسم هم سر افعی داعش را که حتی در مجلس و حرم امام راحل(ره) هم آشکار شده بود برای تقویت چانه‌زنی شما قطع کرد. چرا عجز و ناتوانی خود را به شهید محبوب دل آزادگان جهان نسبت می‌دهید؟!
نیکنام
* آقای ظریف گفتند، میدان (یعنی حاج قاسم) مانع دیپلماسی ما بود! سؤال این است که با وجود این مانع، بدون واداشتن طرف مقابل به انجام تعهداتش انرژی هسته‌ای را نابود، اقتصاد و تولید را به خارج گره زدید و شرطی و فلج کردید! در واقع کاری که صدام نتوانست در ظرف 8 سال انجام دهد شما انجام دادید. پس به قول شما اگر این مانع نبود دیگر چه کاری می‌خواستید انجام دهید که نتوانستید؟!
نیک‌بین
* اگر مسئولین امنیتی قضایی با کسانی که در آستانه انتخابات با جریان‌سازی‌هایی مثل انتشار فایل صوتی و... قصد ملتهب کردن جامعه را دارند برخورد جدی نکنند قطعا افراد معلوم‌الحال هر از چندگاه به چنین رویه‌ای دست خواهند زد.
شکیبا
* کیهان پروژه فایل صوتی ظریف وزیر خارجه کشورمان تحت عنوان تاریخ شفاهی را تعبیر به جفای ایشان در حق نظام کرده است ولی بنده معتقدم این مصاحبه چندین ساعته مسئله‌دار و یک‌طرفه ایشان کمتر از خیانت نیست.
3107---0902
* آقای ظریف به ادعای شما فیلم گاندو از اول تا آخرش دروغ بود. درباره انتقال فایل صوتی خودتان به رسانه فارسی‌زبان آل‌سعود چه می‌گویید؟ آن هم دروغ است؟!
1298---0912
* خون مقدس حاج قاسم هنوز هم دارد جبهه‌ها را فتح می‌کند که آخرین فتوحات او رسوایی و بی‌آبرویی کسانی است که سال‌ها دشمنان را امیدوار نگه داشتند!
3453---0992
* آقای ظریف با این نمک‌نشناسی که در مصاحبه چندین ساعته در حق شهید سلیمانی مظلوم سردار دلها نشان داد، از چشم ملت ایران افتاد و حاضر شدن ایشان در محل یادمان سردار در عراق این جفا را نمی‌تواند پاک کند.
4661---0912
* خون پاک شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی در حال رسوا نمودن نفوذی‌های در قدرت و حکومت است که زمینه ترور آن شهید را برای آمریکایی‌ها فراهم کردند خدا خواست پروژه فایل صوتی آنان به دست خودشان به بیرون درز پیدا کند و دستشان برای ملت رو شود.
0594---0912
* به نظر می‌رسد گرفتن مصاحبه جنجالی به ظاهر محرمانه از مسئول دیپلماسی کشور و سپس بیرون دادن این مصاحبه در روزهای منتهی به انتخابات با هدف مشغول ساختن نیروهای انقلاب به حواشی و دور ساختن آنان از اتحاد و اتفاق روی یک نامزد انقلابی و کارآمد و همچنین غبارآلود ساختن فضای انتخابات و به اشتباه انداختن مردم در انتخاب درست صورت گرفته است.
4190---0917
* سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته، اگر مذاکرات جاری موفق شود بهترین مسیر برای مهار ایران فراهم خواهد شد. وقتی دشمن به صراحت برخی ناگفته‌ها را عریان بر زبان جاری می‌کند متولیان دستگاه دیپلماسی یا خود را به خواب زده‌اند یا ملت را جاهل فرض می‌کنند؟!
8853---0921
* مدتی قبل صحبت از رفراندوم کردند. امروز هم نوار صوتی مصاحبه به ظاهر محرمانه با مسئول دیپلماسی کشور را بیرون درز داده‌اند. همه این برنامه‌ها با هدف مشغول ساختن اذهان جامعه به حواشی و پیش بردن پروژه سازش با آمریکا در مذاکرات وین و ایجاد دوگانگی مجدد موشک و معیشت در انتخابات پیش رو می‌باشد. فقط باید هوشیار بود و فریب این جماعت زمین‌گیر شده را نخورد.
6558---0937
* واقعا انسان تعجب می‌کند که چرا دستگاه دیپلماسی سخن روشن مقامات متکبر آمریکایی را متوجه نمی‌شود که می‌گویند رفع تمام تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست و ایران باید به برجام برگردد و ما تحریم‌ها را سه دسته کرده‌ایم که یک بخش آن در اختیار کنگره است - یعنی دولت آمریکا هیچ‌کاره است - یک دسته قابل مذاکره است و یک دسته قابل تعلیق (شاید موقت) است! لازم است من‌بعد در تمام مذاکرات که در خارج انجام می‌شود حتما چند نماینده مجلس برای راستی‌آزمایی مذاکرات بر وفق سیاست‌های نظام حضور فعال داشته باشند تا افعی آمریکایی بار دیگر از همان سوراخ برجام نیش نزند.
7250---0919 و 8712---0912
* تذکر این نکته به مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان ضروری است که هرچه به مذاکرات ادامه بدهند آمریکایی‌ها بیشتر جسارت پیدا می‌کنند. چرا به شکل فروشنده بدهکار در مذاکرات ظاهر می‌شوند؟ کاش این توصیه‌ها شنیده شود.
6062---0901
* عراقچی می‌گوید با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم در حالی که حرف اول و آخر را در وین آمریکا دارد می‌زند چه در داخل اطاق جلسه چه در جلوی در ورودی و چه در اطاق کنار جلسه نمایندگان 4+1 و ایران؟! واقعا اینها مردم را چه فرض می‌کنند؟!
0654---091‍1
* چگونه است که آقای عراقچی اظهار داشته به مذاکرات هسته‌ای در وین خوشبین است ولی روند مذاکرات طولانی و فرسایشی شده و آمریکایی‌ها صحبت از دشوار بودن راه می‌کنند. حلقه گم‌شده کجاست؟
8712---0912
* اگر دولت آقای روحانی توصیه‌های رهبری را آویزه گوش قرار داده و به پیاده کردن ساز و کارهای اقتصاد مقاومتی در کشور می‌پرداخت امروز نظام خیلی راحت خواسته‌های خود را به دشمن دیکته می‌کرد و آمریکا راه فراری نداشت.
8712---0912
* ما مردم که برای خرید یک کیلو خیار یا گوجه وسواس به خرج می‌دهیم چرا در انتخابات که سرنوشت یک کشور و ملت را رقم می‌زند دقت لازم را نکردیم؟ اصلاح امور را از انتخاب درست باید شروع کرد.
6807---0913
* مدتی است احمدی‌نژاد، ظریف، فائزه، تاجزاده همگی با روش مصاحبه، تضاد مواضعشان را با جمهوری اسلامی بیان می‌کنند. مخاطب آنان قطعا مردم نیست بلکه یک مخاطب مشترک همه آنها را به این تقلاها ملزم کرده است!
0007---0919
* ان‌شاءا... مردم فهیم کشورمان به کسی رای دهند که در میان مردم زندگی می‌کند، مشی اشرافیگری ندارد، حقوق ویژه برای خود قائل نیست، کشور را رها نمی‌کند، به خواسته ملت و نظام و رهبری گردن می‌نهد نه کسی که با حقوق نجومی و زندگی اشرافی خود درد کارگر و کارمند مستاجر را نمی‌فهمد!
وحیدی