kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

اعزام سهراب و کیانوش به مسابقات وزنه‌برداری کلمبیا قطعی شد



با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، دو طلایی المپیک ریو به کلمبیا اعزام خواهند شد.
بعد از ناکامی سهراب مرادی و کیانوش رستمی در کسب سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان، ابهام‌های زیادی در روزهای اخیر پیرامون وضعیت آنها مطرح شده است.
تنها شانس باقی مانده مربوط به مسابقات گزینشی کلمبیا می‌شود که قرار است اواخر اردیبهشت سهراب مرادی و کیانوش رستمی در آن حضور پیدا کنند. موضوع اعزام این دو وزنه‌بردار طلایی المپیک ریو دیروز با اعلام برخواه، سرمربی تیم ملی شکل رسمی به خود گرفت: « سهراب و کیانوش حتماً اعزام می‌شوند اما قرار است هفته آینده جلسه‌ای تشکیل شود و در مورد علی‌هاشمی تصمیم‌گیری کنیم.‌هاشمی باید توضیح بدهد در ماه‌های اسفند و فروردین که در اردوی تیم ملی حضور نداشت تمریناتش چگونه بوده است و در چه سطح آمادگی قرار دارد. فاصله زیادی تا المپیک نداریم و باید بدانیم برنامه‌اش
چه چیزی است.»
با این وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی همچنان برای کسب دومین سهمیه المپیکی وزنه‌برداری ایران در دسته 96 کیلوگرم تلاش خواهند کرد و قطعا هر کدام از آنها سهمیه بگیرند، در المپیک نیز شانس رفتن روی سکو را خواهند داشت. از سوی دیگر ممکن است در صورت ناکامی این دو نفر، علی‌هاشمی بتواند با حضور در مسابقات دسته 109 کیلو سهمیه خود را قطعی کند.