kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* با گفتن اینکه اگر ما نبودیم جنگ و قحطی می‌شد از مسئولیت شانه خالی کرده و منت بر مردم می‌گذارند، در نتیجه صف طویل اصلاح‌طلبان طلبکار از مردم برای کاندیدا شدن را شاهدیم!
6858---0919
* عنوان «ادعای فقدان اختیارات و قطار نامزدهای جریان مدعی اصلاحات» در روزنامه سه‌شنبه جالب بود. البته برخی از اینها دو تابعیتی هستند که تکلیفشان روشن است و چند تا نیز مثل وزیر سابق راه و شهرسازی،‌نفت، معاون اول به خاطر سوء فعل و ترک عمل باید محاکمه شوند و چند تا هم به قول کیهان از اداره یک بخشداری هم عاجزند دیگر کسی نمی‌ماند!
0049---0911
* این طیفی که در کیهان 1400/2/1 در صفحه اول عکس‌هایشان چاپ شده و می‌خواهند کاندیدای ریاست جمهوری از سوی اصلاح‌طلبان شوند واقعاً با این عملکرد 8 ساله جناح‌شان که تورم 400 تا 700 درصدی یکی از آنهاست با چه رویی قرار است ثبت نام کنند؟! اکثرشان هم آنتن‌شان رو به غرب است و چشم به دست کد خدا دارند! مگر همین‌ها قائل نیستند در پست خود هیچ اختیاری ندارند و رئیس‌جمهور هیچ‌کاره است؟! پس برای چه چیزی می‌خواهند ثبت‌نام کنند؟! انسان عاقل که دنبال «هیچ» تلاشی نخواهد کرد. شاید حقوق‌های نجومی، خصوصی‌سازی‌ها، سکه‌های صدتایی برجامی و... آنها را واداشته که هوس صندلی ریاست جمهوری کنند؟!
3949---0912 و 3107---0902
* هموطنان عزیزم! تحمل ناگزیر فشار مشکلات ان‌شاءالله تا خرداد ماه بیشتر نیست. با توکل بر خداوند قادر متعال و یاری از امام زمان (عج‌ا... تعالی فرجه) برای نجات کشور عزیزمان از دست غربگرایان بی‌تدبیر، گره مشکلات کشور با برگزیدن مدیریتی سالم و جهادی در انتخاب آگاهانه شما باز خواهد شد.
محمودی فر 50 ساله از خراسان
* مذاکرات وین بی‌تردید دامی جدید است و شرکت تیم هسته‌ای ایران در آن نهایت بی‌تدبیری می‌باشد. هر زمان آمریکا تمام تحریم‌ها را برداشت و ما راستی‌آزمایی کردیم به تعهدات خود برمی‌گردیم. این فرآیند نیاز به مذاکره ندارد اقدام صادقانه آمریکایی‌ها را می‌خواهد.
نیک‌بین
* باید همه مواظب باشیم که نتیجه مذاکرات وین برای ایران مانند مذاکرات سعدآباد و برجام در گذشته نشود که در غلتان را دادیم و آب نبات گرفتیم.
7800---0937
* ادامه مذاکرات کنونی وین عزت و اقتدار ایران را خدشه‌دار ساخته است. از پنهان‌کاری دولت و اعضای تیم مذاکره کننده باید ترسید و نگران بود.
9738---0990
* سخن سخنگوی دولت را که «برجام باید در کتب درسی تدریس شود» باید در سال جدید در کتاب گینس به عنوان مضحک‌ترین سخن ثبت کرد!
2842---0910
* مردم از مذاکره عقلا ترس و واهمه‌ای ندارند ولی از دشمنان دانا و دوستان نادان واهمه دارند. مردم دیده‌اند که عده‌ای کشور را قفل و کلیدها را گم کردند و آبروی نظام را با نشان دادن صف مرغ و روغن پس از 8 سال بی‌تدبیری بردند!
9717---0912
* رئیس‌جمهور نگران صف انتخابات و به دنبال تعویق آن نباشد. به فرض که اوضاع کرونا به همین روال باشد مردم تصور می‌کنند که یک روز را در صف مرغ یا روغن سپری کرده‌اند! البته در صف انتخابات دیگر سر و صدا و درگیری نیست و فاصله‌های اجتماعی مراعات و مردم با آرامش، رأی خود را به صندوق خواهند ریخت و ان‌شاءالله مدیر جهادی و انقلابی را جایگزین مدیریت فشل خواهند کرد.
3104---0912
* کسانی که مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس فرا خواندند چرا پشت آنها راخالی کردند؟! با چه زحمت و کار و تلاش 20 میلیون پس‌انداز کردم و به توصیه مسئولین ارشد دولت در بورس سرمایه‌گذاری کردم ولی امروز 20 میلیون من به 13 میلیون تبدیل شده است؟! از دستگاه قضایی و مجلس انقلابی درخواست می‌شود همانند ماجرای پرداخت چندین میلیاردی به مربیان فوتبال به بورس هم ورود کنند و مسببان مشکل بی‌سابقه بورس را مجازات کنند.
سیدعلی برومند- اصفهان
* پنیر 400 گرمی کاله که 4500 تومان بود که 22000 تومان رسیده است! یعنی واقعا دولت کشور را رها کرده است! یک بازنشسته با این تورم و گرانی چگونه از عهده مخارج زندگی برآید؟! چرا هیچ نظارت و کنترلی نیست؟!
9654---0937
* قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین در سال 88 به تصویب رسیده و اکنون با 11 سال تأخیر به اجراء گذاشته شده است. درخواست داریم برای جبران ضرر و زیان‌های تأخیر 11 ساله این قانون تدبیری اندیشیده شود و کاری بکنند.
0656---0937 و 9219---0934
* شرکت فرآورده‌های لبنیات میهن پول آگهی‌های تبلیغاتی پرزرق و برق خود در صدا و سیما را از محل افزایش قیمت خودسرانه و هر روزه محصولات خود می‌پردازد و سازمان تعزیرات هم تماشاچی شده است. یک کیلو ماست این شرکت به قیمت 40 هزار تومان عرضه می‌شود.
0220---0935
* پیشنهادم این است که بنزین یارانه‌ای خودروهایی که قیمت آنها بالای یک میلیارد تومان می‌باشد حذف شده و دارندگان این خودروها از بنزین آزاد استفاده کنند.
حسینی
* با توجه به توصیه پزشکان به منع استفاده از قلیان که در تشدید کرونا نقش دارد. چرا با کسانی که تا پاسی از شب‌ در مغازه‌های خود به عرضه این دود و دم به مشتریان در اسلامشهر خیابان شهید صدوقی- میدان تره‌بار، مشغولند برخورد نمی‌شود؟!
داورزنی
* بیمه تأمین اجتماعی با حذف دفترچه‌ها، منفعت نجومی می‌برد و مردم هم باید با نرخ آزاد به تهیه دارو و ویزیت اقدام کنند! چرا که یا پزشک به سامانه اتصال پیدا نمی‌کند یا داروخانه و یا هر دوی آنها؟!
7000---0919
«پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، چهارشنبه مورخ 1400/1/18 صفحه 2
با عنوان: مشکلات و کمبودهای ایستگاه شهید محلاتی ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند رفع نقص پله‌های عابر پیاده نزدیک ایستگاه متروی شهید محلاتی مربوط به شهرداری منطقه است و مترو در این خصوص نقشی ندارد. در خصوص عدم وجود هواساز در ایستگاه شهید محلاتی، ضمن عذرخواهی باید گفت که هواسازهای ایستگاه فوق توسط شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) تحویل شرکت بهره‌برداری متروی تهران نشده است، لذا مکاتبات لازم جهت تسریع در راه‌اندازی هواسازهای خط سه مترو به مجری محترم تنظیم و ارسال شده است.
«پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه یک‌شنبه مورخ 1400/1/22 صفحه 2 با مضمون: انتقاد به افزایش قیمت بلیت مترو قبل از پایان فروردین ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند قیمت انواع بلیت در مترو، تاکنون و تا این لحظه هیچ افزایشی نداشته و احتمالا ایراد از کارت اعتباری ایشان می‌باشد؛ لذا برای رفع مشکل می‌توان به ایستگاه‌های جانبازان، تئاترشهر و تهران (صادقیه) مراجعه نمود.