kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

برپایی کرسی‌های رمضانی تلاوت قرآن در حرم امام رضا(ع)

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کرسی‌های تلاوت قرآن در ساعات مختلف شبانه‌روز در حرم مطهر رضوی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برپا است.


حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان افزود: مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از نخستین روز ماه مبارک رمضان برنامه‌های گسترده‌ای را برای حضور مشتاقان کلام وحی مهیا کرده است، که مهم‌ترین سرفصل امسال آن رعایت الگو و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای حاضران است.
وی ادامه داد: در صحن آزادی بعد از نماز صبح محفل قرآنی برپا می‌شود و از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه نیز به مدت یک ساعت محفل قرآن در رواق امام خمینی(ره) و از ساعت ۱۷ به مدت یک ساعت در مسجد گوهرشاد برپا می‌شود.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار داشت: همچنین بعد از نماز مغرب و عشا، کرسی تلاوت رضوی در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و برای بانوان نیز محفل قرآنی«ام ابیها» هر روز از ساعت ۱۱ به مدت یک ساعت در مدرسه خیرات خان حرم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام میریان افزود: برای نوجوانان نیز هر روز از ساعت ۱۷ به مدت یک ساعت و نیم محفل قرآن در صحن جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است.