kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

فصل دوم «منطقه پرواز ممنوع» ساخته می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع 2» ساخته می‌شود.



به گزارش خبرنگار کیهان، پس از موفقیت فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در سال 98، فصل دوم این فیلم برای مخاطب نوجوان و با موضوعی متناسب با نوجوانان و در قالبی ماجراجویانه تولید خواهد شد.
«منطقه پرواز ممنوع» ملقب به پُرمخاطب‌ترین فیلم نوجوان است و به‌خاطر ساختاری مهیج و ماجراجویانه و با محور قرار دادن قصه‌ای مطابق با روحیات نوجوان‌ها توانست با این گروه سنی ارتباط برقرار کند.
فصل دوم این فیلم هنوز کلید نخورده است و در مرحله ایده‌یابی است. اما اتفاق جدیدی که برای این فیلم افتاده این است که سازندگان «منطقه پرواز ممنوع 2» از مردم خواسته‌اند تا در ایده‌یابی برای طراحی و نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی مشارکت کنند.
مدرسه سینمایی عمار، سازنده این فیلم در فراخوانی اعلام کرد: قصه «منطقه پرواز ممنوع۲» را شما بنویسید. در این فراخوان آمده است: ایده‌های ارسالی در دو چارچوب ارائه شود: قصه حداکثر سه خطی. طرح فیلمنامه که شخصیت اصلی و کشمکش آن تعریف شده باشد و دارای آغاز، میانه و پایان باشد. زمان ثبت ایده تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. ایده‌های منتخب توسط مدرسه سینمایی ماه خریداری می‌شود. از ایده‌هایی که توسط هیئت داوران پذیرفته شوند، دعوت به عمل خواهد آمد تا زیر نظر اساتید در کارگاه تبدیل ایده به فیلمنامه در مشهد مقدس شرکت کنند.