kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مردم از بدعهدی‌های آمریکا و چند کشور اروپایی و همچنین ضعف‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و از همه مهم‌تر از پنهان‌کاری‌های دولت در برجام این همه خسارت دیده‌اند ولی آقای رئیس‌جمهور چشم در چشم ملت زل زده می‌گوید از مذاکره در وین نترسید!
6858---0919
* رئیس‌جمهور می‌گوید چرا برخی از مذاکره می‌ترسند؟! باید گفت 6 سال به شما اعتماد شد و نتیجه آن «هیچ» بود. حالا در این 100 روز خدا می‌داند مجددا با مذاکره با شیاطین غربی قرار است چه بلایی بر سر ملت بیاورید!
عسگری
* امیدواریم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در وین پیروزی را به شکست تبدیل نکنند و دوباره ماجرای برجام سراسر خسارت محض پیش نیاید.
0049---0911
* عراقچی بعد از مذاکرات وین گفت، تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است و طرف‌ها می‌توانند روی یک موضوع مشترک کار کنند! مگر قرار نبود ابتدا کل تحریم‌ها برداشته شود و راستی‌آزمایی صورت گیرد؟ دلسوزان و مردم حق دارند از مذاکراتی که افسار آن در دست شیطان بزرگ است ترس داشته باشند!
سوری
* مجلس انقلابی! مردم هیچ اعتمادی به پیام‌های دستگاه دیپلماسی کشور ندارند. حضرت آقا سه مطلب را فرمودند: کلیه تحریم‌ها لغو شود (نه تحریم‌های ترامپ)، راستی‌آزمایی توسط ما انجام شود و هیچ مذاکره‌ای با آمریکا قبل از این دو مورد نباید بشود. مجلس محترم این بار اجازه تکرار کلاه گشاد سابق را به مذاکرات وین ندهند. ادبیات آقای عراقچی دقیقا همان ادبیات مرحله شکل‌گیری «برجام» است!
دولابی
* آقای عراقچی می‌گوید داریم به نتایج قابل قبولی می‌رسیم در حالی که بایدن گفته تحریم‌ها ماندگار است این چه نتایجی است که برای جناب عراقچی قابل قبول است؟! نمایندگان انقلابی مراقب  کلاه گشاد آخرین روزهای دولت باشند. مبادا دوباره از سوراخ افعی برجام گزیده شویم!
0049---0911 و 7250---0919
* طی این 8 سال مذاکره از تیم هسته‌ای بارها شنیدیم که مذاکرات امیدوارکننده است، پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، به توافق‌هایی امیدواریم برسیم، حرکت‌های رو به جلو داشته‌ایم... و نتیجه این سخنان شد برجام «هیچ» و ضرر محض! حال در این روزهای پایانی دولت کاربلد و تدبیر گویا برای چندمین‌بار می‌خواهند تجربه شده را تجربه کنند! حضرت امیر علیه‌السلام بیانی به این مضمون دارند که چقدر عبرت‌ها زیادند و عبرت‌گیرنده کم؟!
9770---0918
* سخیف‌ترین سخن درخواست از شیطان بزرگ برای برگشت به برجام متعفن است که برخی مسئولان، هر روز آن را تکرار می‌کنند؟!
4070---0918
* آیا نمایندگان آمریکا در وین فقط مثلا در اتاق مجاور با اروپایی‌ها مشورت می‌کنند؟ آمریکا بهتر از اروپایی‌ها از ابتدا تا انتها در متن مذاکره حضور دارد. اصلا مذاکره برای چی؟ و مذاکره چه معنایی دارد وقتی چارچوب‌ها توسط رهبری اعلام شده که لغو همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی توسط ما؟ چرا بی‌جهت وقت خود و کشور را آن هم در نزدیکی انتخابات معطل به مذاکره می‌کنند؟! لطفا دست از سیاه‌بازی‌ها بردارند و وین لعنتی را ترک کنند تا کلاه گشاد دیگری بر سر کشور نرفته است؟
عشقی- وکیلی
* چرا مجلس شورای اسلامی در برابر غربگرایان که درصددند در پایان دولت خود مجددا کلاه گشاد دیگری بر سر ملت بگذارند واکنشی نشان نمی‌دهد! قرار است دوباره چه بدهیم و چه «تقریبا هیچ» دیگری بگیریم؟! غربزدگان فقط دغدغه رضایت کدخدا را دارند به جای رضایت ملت!
5181---0918 و 3949---0912
* برجام از نظر ملت فهیم، تمام شده است... و پایان آن در چند سال قبل با پاره کردن برجام توسط ترامپ احمق بود. حال چرا برخی آن را رها نمی‌کنند شاید به خاطر کارنامه خالی‌شان باشد که چیزی برای ارائه ندارند خود را به زمین و زمان می‌زنند تا شاید با دریافت چند آبنبات قهقهه مستانه بزنند که توانستیم تحریم‌ها را فرو بریزیم و جهان در برابر ما کرنش کرد...
1648---091 و 7250---0919
* آقای رئیس‌جمهور برای توجیه ناکارآمدی خود و دولتش یاد گرفته‌اند که مرتب بگویند گروهی در کشور نمی‌خواهند تحریم‌ها برداشته شده و مردم به رفاه و آسایش برسند! این سخنان خلاف واقع در این هشت سال در گوش مردم پر است و این حنا دیگر رنگی ندارد.
1648---0915
* مجلس انقلابی، شورای عالی امنیت ملی و سایر نهادهای انقلابی! مراقب باشید دولت، توافق خسارت‌بار دیگری مانند برجام امضا نکند. در آستانه انتخابات دولت می‌خواهد برای چندمین بار همانند بورس، کرونای نوروزی و... مردم را قربانی اهداف انتخاباتی خود کند!
8712---0912 و 9970---0938
* در وین هر حرفی و تعهدی دانسته یا ندانسته خلاف بیانات صریح رهبر معظم انقلاب توسط تیم ایرانی زده شود و یا داده شود، از نظر ملت مردود و غیرقابل پذیرش است.
8712---0912
* از مسئولین دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور گرفته تا مردم همه باید مواظب باشیم در مذاکرات هسته‌ای وین مثل برجام کلاه دیگری سرمان نرود. معلوم نیست در وین پشت درهای بسته چه توافق‌هایی صورت می‌گیرد.
5181---0918
* اینکه رئیس‌جمهور گفته برای 100 روز پایانی برنامه دارد خدا به خیر کند. نیروهای دلسوز و انقلابی این 100 روز را مثل عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 4 و 5 تلقی کنند و به روشنگری بپردازند که دولت پس از 8 سال بی‌عملی با چند عمل نمایشی و عملیات روانی بر سر ملت کلاه نگذارد و دوباره همان آش و همان کاسه نشود.
1479---0912
* اعتماد به غرب و غربی‌ها و اعتقاد به حل مشکلات کشور توسط بیگانگان و بطور کل نگاه به خارج و خارجی‌ها ریشه در خالص نبودن اعتقادات دینی در توحید و نبوت و امامت دارد، به قول معروف آب از سرچشمه گل آلود است.
3356---0919
* مخالفت ظاهری اسرائیل، عربستان و ضد انقلاب با مذاکرات وین یک دام است که مسئولین ما را به اشتباه بیندازند. همه این عوامل با آمریکایی‌ها هماهنگ شده‌اند و طبق یک نقشه طراحی شده عمل می‌کنند. به عبارت بهتر آمریکا برای هر کدام یک وظیفه تعریف کرده و بین آنان تقسیم کار صورت گرفته است.
9738---0990
* خداوند را شاکریم در زمانی که در جهان امروز انسانها زیر چنگال زورمداران است ما در سایه ولایت و در سرزمینی روزگار می‌گذرانیم که بد رفتاری یک مامور انتظامی با یک شهروند از دید بالاترین فرمانده انتظامی کشور پوشیده نمی‌ماند و در اسرع وقت از آن شهروند دلجویی می‌شود. این را مقایسه کنید با پلیس کشور به اصطلاح متمدن آمریکا که نوجوان 13 ساله را بدون جهت به قتل می‌رساند و آب از آب تکان نمی‌خورد!
4190---0917
* برای رعایت عدالت به نظرم بهترین تنبیه کسانی که در آبادان و علی‌آباد کتول به جای پاکبانان عزیز و شریف واکسینه شدند این است که به مدت 6 ماه به پاکبانی موظف شوند.
0513---0910
* رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی باید پاسخ خرابکاری‌اش در نطنز را در «دیمونا» دریافت کند. نباید در مقابله به مثل تعلل شود.
2907---0912