kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

تزریق واکسن کرونای پاکبانان به مدیران شهرداری علی‌آبادکتول



سخنگوی شورای اسلامی علی‌آبادکتول تزریق واکسن کرونای سهمیه‌ای پاکبانان به پیمانکار خدمات شهری و مدیران شهرداری این شهر را تایید کرد.
غلامرضا حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تزریق این واکسن دیروز جمعه انجام شد و طبق برنامه قرار بود واکسن کرونا به ۲۴ نفر از پاکبانان علی آباد تزریق شود که به‌دلیل حضور نیافتن تعدادی از آن‌ها، چهار واکسن به پیمانکار و سه نفر دیگر از پرسنل خدمات شهری شهرداری تزریق شد.
وی بیان کرد: شهرداری علی آباد لیست ۴۵ نفره از پاکبانان را برای تزریق واکسن در اختیار مرکز بهداشت قرار داد که با انجام قرعه‌کشی، ۲۴ نفر برای تزریق واکسن انتخاب شدند.
سخنگوی شورای اسلامی علی‌آباد کتول افزود: در روز تزریق، تعدادی از پاکبانان در محل تزریق حاضر نشدند و تماس فراوان با آنها بی‌نتیجه ماند.
وی افزود: از آنجایی که بسته واکسن باز شده و احتمال فاسد شدن آن وجود داشت، در اقدامی ‌اشتباه، چهار واکسن باقیمانده به افرادی غیر از پاکبانان و مجموعه تحت نظر پیمانکار بخش خصوصی تزریق شد.
رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز با تایید تزریق واکسن پاکبانان علی آباد به پیمانکار یک شرکت بخش خصوصی طرف حساب این نهاد و پرسنل خدمات شهری گفت که دستور رسیدگی فوری به تعیین مقصر و عزل مسئول مربوطه در شبکه بهداشت علی‌آبادکتول صادر شد.
عبدالرضا فاضل اظهار داشت: نظارت بر اجرای واکسیناسیون بر عهده شبکه بهداشت است و این کار باید با نظارت عالی انجام شود.
وی افزود: به دستور وزیر بهداشت و استاندار گلستان، هیچ فردی حق ندارد خارج از اولویت تعیین شده واکسن کرونا دریافت کند.