kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* براساس اخبار منتشر شده در ستاد کرونا یک نفر تصمیم می‌گیرد؟ چرا به نظرات کارشناسی مختلف توجه نمی‌شود و پس از استماع نظرات برای تصمیم‌گیری رای‌گیری نمی‌شود؟!
فاضلی- کرج
* شخص رئیس‌جمهور، وزیران گردشگری، و... مسئول اوج‌گیری کرونا در جریان تعطیلات نوروزی و این همه خسارت جانی مردم هستند.
4824---0918
* همه می‌دانند که تعطیلات عید فرصت طلایی برای مهار و مدیریت ویروس کرونا در کشور بود ولی متاسفانه آقای رئیس‌جمهور با نظر کارشناسی مسئولین وزارت بهداشت در مورد ممنوعیت سفر در ایام عید مخالفت کرده و مسافرت را آزاد گذاشتند در نتیجه به وضع اسفبار فعلی که تلفات کرونایی به چند برابر رسیده گرفتار شده‌ایم. در ماه‌های پایانی این دولت باید خیلی حواس همه جمع باشد.
7345---0912
* رهبر معظم انقلاب چند سال قبل در حرم امام خمینی(ره) فرمودند اگر از راه امام انحراف پیدا بشود ملت ایران سیلی خواهد خورد. راه امام خدمت بی‌منت به مردم، حفظ استقلال کشور و استکبارستیزی است. اگر در این موارد کوتاهی صورت بگیرد قطعا همه سیلی خواهیم خورد. براساس این رهنمود گران‌سنگ تک‌تک ما مردم باید در انتخابات و در انتخاب خود هوشیار باشیم.
3453---0992
* خرابکاری در نطنز زیر سر بازرسان و جاسوسان آژانس(صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها) و با هماهنگی گاندوهای نفوذی در دولت صورت می‌گیرد. مجلس مانع سفر این جاسوسان به مراکز هسته‌ای شوند.
9375---0992
* وزیر امور خارجه کشورمان باید به مداخله بی‌شرمانه و آشکار سفیر گستاخ فرانسه در امور داخلی ایران پاسخ قاطع و شکننده بدهد و مجلسی‌ها هم نباید در این مورد ساکت باشند.
8559---0914
* رهبر معظم انقلاب با استدلال و منطق فرمودند راه مقابله با تحریم‌ها بی‌اثر کردن آنهاست. چرا که رفع تحریم دست دشمن است و تجربه گذشته نشان داده که این راه جواب نمی‌دهد ولی بی‌اثر کردن تحریم بدست خودمان است و ممکن می‌باشد. باید تاسف خورد که دولت و دولتی‌ها فرصت‌های طلایی کشور را برای خنثی کردن تحریم‌ها به هدر دادند.
9937---0915
* خداوند به رهبر معظم انقلاب طول عمر باعزت عنایت فرماید که با مدیریت هوشمندانه خویش هیبت ابرقدرتی آمریکا را به چالش کشید و دولت شیطانی آمریکا را به حدی تحقیر کرد که اجازه نداد در اجلاس وین حضور داشته باشد و شرکت بکند فلذا آمریکایی‌ها مجبور شدند این ذلت و حقارت را بپذیرند و با اجاره یک هتل در نزدیکی محل اجلاس مذاکرات ایران با کشورهای 4+1 را رصد کنند.
4153---0911
* پای کره‌جنوبی را دوباره به کشور باز کردند تا مانع ادامه رونق تولید لوازم خانگی داخلی که به تازگی جان گرفته‌اند شوند؟ چرا عده‌ای در مدیریت اجرایی این‌قدر مشتاقند بازار 80 میلیونی را خیلی ارزان در اختیار کشورهایی قرار دهند که در حساس‌ترین مواقع پشت‌ ما را خالی می‌کنند و با دشمنانمان هم‌آوا می‌شوند؟!
8902---0914
* نظر نهایی نظام در خصوص آینده برجام و بازگشت آمریکا به مذاکرات خیلی صریح و روشن بارها از طریق رسانه‌ها اعلام شده است. حاشیه‌سازی‌ها و حرکت‌های غیرضرور بعضی از دولتمردان که دشمن را به طمع می‌اندازد چرا و با چه هدفی صورت می‌گیرد؟
2470---0919
* حداقل طی این 8 سال اخیر این سخن حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای همه ثابت شده که شیطان بزرگ و اروپای بدعهد به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیستند. اکنون برجام یک جنازه متعفن است و اعتماد مجدد به غربی‌ها حماقت است، حال چرا عده‌ای این‌قدر بر احیای برجام اصرار دارند، شاید نگران نتیجه انتخابات هستند و می‌خواهند برگ ‌برنده برای فریب مجدد مردم در دست
داشته باشند؟!
1648 ---0915
* حساب بانکی بسیاری از کارمندان به دلیل گذر از عید نوروز خالی است وضعیت قیمت مرغ، روغن و گوشت هم خراب است. این است رفتار دولت تدبیر برجامی با ما در آستانه ماه مبارک رمضان؟!
1713---0915
* در همین اوایل سال جدید دولت قیمت بعضی اقلام و کالاها را مجددا افزایش داده، باید گفت این کار مسئولین توهین به مردم است چرا که خودشان اعلام کردند در سال جدید کالایی گران نخواهد شد.
8110---0915
* خدا را به ماه مبارک رمضان قسم می‌دهم که معاش دولتمردان ما را مثل مردم کند تا درک کنند چه بر سر مردم آورده‌اند!
5956--0917
* در حالی که دولت اصرار دارد که گسترش کرونای انگلیسی را به عراقی‌ها نسبت دهد و سفر به عتبات را لغو کند، شاهدیم که با ارزان کردن بلیط و... مردم را به سفر به ترکیه در این شرایط سیاه پایتخت‌های دو کشور (ایران و ترکیه) تشویق می‌کند. تعجب‌آور نیست؟!
4190---0917
* به نظر می‌رسد همان اراده‌ای که در دهه 70 از تحویل دفترچه بیمه فرزند چهارم و عمل وازکتومی مردان به صورت رایگان به تبلیغ گسترده‌ای می‌پرداختند امروز با ایجاد ازدحام در صف‌های کذایی مرغ، روغن، گسترش سفرهای نوروزی و... همان رای و نظر را برای کاهش جمعیت در پیش گرفته است!
قاجار دولو
* اگر به یک بچه کلاس سوم ابتدایی می‌گفتی این معادله را حل کن به راحتی حل می‌کردند و این که دولتی‌ها قادر نبودند حل کنند انسان تعجب می‌کند. معادله این بود: 1- جوجه‌ها زنده به گور شدند 2- سه میلیون تن نهاده دامی در گمرک رسوب کرده‌اند! و پاسخ آن کودک این بود: پس دیگر مرغی در کار نخواهد بود؟!
4190---0917
* از نمایندگان انقلابی درخواست می‌شود جلوی هرگونه مذاکره برجامی را که بوی خیانت از آن به مشام می‌رسد تا پایان انتخابات بگیرند و نگذارند فتنه‌گران و نفوذی‌ها دسیسه‌ای برای ایجاد فتنه در آستانه انتخابات دست و پا کنند.
9738---0990
* بیش از یک سال است شیوه‌نامه‌های بهداشتی مخصوص ویروس کرونا یعنی فاصله‌گذاری اجتماعی در مسافرگیری هواپیما در داخل کشور در هیچ پروازی رعایت نمی‌شود و بدتر اینکه به اعتراض‌ها و شکایت‌های مسافرین در این مورد نیز کاملا بی‌اعتنایی می‌شود، چرا؟
8853---0921
* دستگاه قضایی! بارها اعلام کرده است ترک فعل که موجب خسارت برای کشور باشد جرم است و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت. موارد ترک فعل دولت تدبیر بسیار فراوان و آشکار است و مسئله تعطیلی بازارچه‌های مرزی یکی از مصادیق بارز آن است. مردم منتظر اقدام عاجل در این زمینه هستند.
دولابی
* ملت چه خاطره خوشی از رنگ بنفش دارد که بانک مرکزی چک‌های جدید را به آن رنگ چاپ کرده است!
8712---0912
* مسئولین امر در سال گذشته اعلام کردند در بهار امسال واکسیناسیون عمومی را شروع می‌کنند ولی الان که فصل بهار فرا رسیده می‌گویند اتمام واکسیناسیون تا اواسط سال 1401 هم امکان‌پذیر نیست! عرضم این است که چرا با عواطف عمومی این گونه برخورد می‌کنند؟
0811---0914