kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

مسئول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است که باید پاسخگوی این شرایط باشد.



غلامحسین کرمی، در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسئول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در کشور شخص رئیس‌جمهور است و بقیه دستگاه‌ها باید طبق تصمیمات این ستاد عمل کنند.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر تصمیمی که گرفته شد، طبق آن عمل کردیم و هیچ‌گونه مخالفتی با آن نداشتیم اما واقعاً چرا وضع کنونی کشور این‌چنین است؟
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مرجع ما ستاد ملی مبارزه با کروناست و همه در این زمینه با دولت همکاری کردند با این ‌وجود نتوانستند وضعیت کشور را کنترل کنند و سوءمدیریت‌ها را در بخش مبارزه با کرونا هم ‌نشان دادند.
کرمی تصریح کرد: مگر ما نمی‌دانستیم که کدام شهرها قرمز و در کدام شهرها کرونای انگلیسی در گردش است؟ تمام تصمیمات متوجه ستاد ملی مبارزه با کرونا و باید پاسخگو باشند.
وی گفت: در استان‌ها این مسئولیت‌پذیری برعهده استانداران است که چرا با توجه به فهمیدن شرایط استانی اجازه دادند اوضاع از این وخیم‌تر شود.
وی عنوان کرد: در این شرایط موجود مردم باید بیش‌ازپیش مراقب خود و اطرافیان باشند تا بتوانیم به‌سلامت از پیک چهارم این بیماری منحوس عبور کنیم.