kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* احیاء 2000 واحد تولیدی توسط رئیس محترم قوه قضائیه در این مدت کوتاه به معنی سر و سامان پیدا کردن چندین هزار خانواده و کاهش درصد قابل توجهی از آمار بزهکاری می‌باشد. خداوند سایه این سید بزرگوار و انقلابی دلسوز به حال کشور را از سر ما ملت کم نکند.
0049---0911
* امیدواریم با تداوم راه انقلابی رئیس محترم قوه قضائیه در رسیدگی به سوء مدیریت‌ها و ترک فعل مسئولین دولتی، کشور از قبیله‌گرایی و رانت‌خواری افراد خاص نجات پیدا کرده و انحصاری که 4 درصدی‌های اشرافی ایجاد کرده‌اند شکسته و شاهد پیشرفت ایران اسلامی باشیم.
9786---0912
* امثال آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان به جرم دفاع از انقلاب و مبارزه با مفسدین مرتب با شکایت دولتی‌ها باید در دادگاه حاضر بشوند ولی آقایان جهانگیری و آخوندی با اینکه با سوء مدیریت و ترک فعل‌های خود خسارت سنگینی به کشور و ملت وارد کرده‌اند همچنان دست به جیب کرده و طلبکارانه سخن می‌گویند و کسی کاری به کارشان ندارد چرا؟
0054---0916
* تحریم‌های خارجی بهترین محرک تولید داخلی و خود تحریمی‌ها، بزرگ‌ترین مانع تولید داخلی بوده‌اند.
2146---0913
* دولت تدبیر طی 8 سال در اقتصاد، تولید و نظارت موفق نبود نباید دستگاههای نظارتی چون مجلس بگذارند استقلال کشور فدای آرزوهای پوچ چنین دولتی شود.
6858---0919
* نامه ذلت‌بار اصلاح‌طلبان به بایدن و التماس برای نشان دادن در باغ سبز تا روز انتخابات، اوج استیصال و درماندگی این قبیله را می‌رساند که به جای تکیه به خدا از شیطان کمک می‌طلبند! غافل از اینکه مردم عاقل و بیدارند و دیگر فریب نمی‌خورند.
6455---0910 و 1887---0912
* دولتمردان به منتقدان خرده نگیرند. باید بدانند ملت شریف ایران هم فهیم و هم قدرشناسند و سره را از ناسره به خوبی تشخیص می‌دهند و مراسم بهت‌آور تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی دلیل این مدعاست که بدون هیچ تبلیغ و فراخوانی، مردم مجاهدت‌های او را ارج نهادند. اما انتقادات به حق مردم از دستگاه اجرایی به خاطر بی‌تدبیری و فرصت‌سوزی‌هایی است که کشور را قفل کرد. رنج‌آورتر اینکه این فرصت‌سوزی‌ها به خاطر این بود که مبادا کدخدا ناراحت و عصبانی شود! باید از کد خدا قطع امید کرد و به خداوند تکیه نمود تا مشکلات حل شود.
سید طبایی
* امثال آقای آخوندی و جهانگیری چقدر باید نسبت به مردم جسارت داشته باشند که با سوء مدیریت‌های خود ملت را در انواع مشکلات گرفتار کرده‌اند و بعد هم می‌گویند که اگر نبودند در کشور قحطی به وجود می‌آمد.
8455---0912
* مگر آقای رئیس‌جمهور بعد از خروج ترامپ از برجام نگفتند مسئول یک کشور باید دیوانه باشد که بخواهد با آمریکا مذاکره بکند. چه شده که امروز ایشان حرف خودش را زیر پا می‌گذارد؟ نمایندگان مجلس نباید اجازه ارسال پالس ضعف از داخل به خارج را بدهند.
8902---0914
* رئیس‌جمهور گفت، سفره مردم خط قرمز ماست! مگر سفره‌ای گذاشته‌اید که بخواهید از آن حفاظت کنید؟! شاید بهتر بود بگویید اگر سفره‌ای را که ما جمع کردیم یک مدیر انقلابی و جهادی بیاید و دوباره بخواهد آن را پهن کند این خط قرمز ماست!
وحیدی
* اگر تدابیر رهبری نبود، مسئولینی که نگاهشان به کدخداست تا به حال کشور را برباد داده بودند.
3453---0992
* به نظر می‌رسد یکی از ترفندهای جریان غربگرا برای انتخابات ریاست جمهوری، گمراه کردن نیروهای انقلابی و کشاندن آنان به تخریب یکدیگر است!
1790---0914
* براساس خبرهای منتشرشده، نایب‌رئیس مجلس پیگیر قضیه آشفتگی اخیر در بازار چند کالای اساسی مردم است و قرار است مجلس مستندات را به دستگاه قضایی ارائه نماید... اگر از ابتدا هر سوء‌مدیریتی که رخ می‌داد به دستگاه قضایی معرفی می‌شد این اوضاع امروزی ما نبود... پس از مدتی که مدیران و دولت تغییر می‌کند کسی این نابسامانی‌ها را به گردن نمی‌گیرد.
4900---0911 و2497---0938
* وظیفه می‌دانم از تمامی عوامل دست‌اندرکار تولید سریال جذاب و پرمخاطب گاندو 2 از طریق این ستون مردمی تقدیر و تشکر بکنم. دعاگوی همه این خدمتگزاران به انقلاب و نظام هستم.
0452--0912
* فضای مجازی در داخل کشور مرتب و در تمام شهرها قربانی می‌گیرد و وزیر ارتباطات اراده‌ای برای سالم‌سازی این فضا و محیط ندارد. مردم چه گناهی کرده‌اند که گرفتار چنین دولتی شده‌اند.
7345---0912
* مشکل اصلی این دولت و مسئولین این است که به دشمنان اعتماد داشته و احتمال ذره‌ای خیانت از سوی بیگانگان و عوامل نفوذی نمی‌دهند. در نتیجه هر از چندگاه کشور با حوادث گوناگون مواجه شده و دولتمردان منفعل هستند.
7594---0910
* به مسئولین خدوم پیشنهاد می‌کنم بعد از تشکیل قرارگاه مرغ، قرارگاه‌های تخم‌مرغ، روغن، برنج، گوشت، پوشک، شوینده و... هم برای ایجاد مشاغل جدید به منظور ارائه آمار کاهش بیکاری در انتخابات راه‌اندازی نمایید.
خرازانی - تهران
* شما مدیران کیهان را قسم می‌د‌هم به رسالت روزنامه‌نگاری که از شورای نگهبان بخواهید که افراد یا جریان‌هایی را که نه قانون ‌اساسی را قبول دارند و نه به نظام اعتقادی دارند و آنتن خود را به سمت غرب تنظیم کرده‌اند را تایید نکند. شما بنویسید تا تبدیل به مطالبه عمومی شود و کشور از شر این‌ها خلاص شود.
سعیدی
* با توجه به گرانی میوه در بازار چه ضرورتی دارد که مسئولین برای جلسات خود از جیب بیت‌المال میوه‌های گرانقیمت تهیه و مصرف کنند، در حالی که بسیاری از مردم قادر به تهیه آن نیستند؟! ای کاش یک جوانمردی پیدا می‌شد و جلوی این اسراف‌ها و هزینه‌های زیادی را می‌گرفت. اگر همه قادر به تهیه بودند شاید مشکلی نبود ولی با این اوضاع اقتصادی که دولت تدبیر برای مردم رقم زده شایسته نیست.
3453---0992
* دولت در ابتدای سال جدید قیمت ویزیت پزشکان را 28 درصد، کرایه اتوبوس و تاکسی‌ها را 35 درصد و برق را 7 درصد افزایش داده است. البته گرانی‌های دیگری هم در راه است که قرار شده با فاصله اعلام بکنند. عیدی‌هایی که آقای رئیس‌جمهور قول داده بودند به ملت بدهند به تدریج به دست مردم می‌رسد.
ناظم‌زاده
* پله برقی پل هوایی ایستگاه چهارراه مجیدیه واقع در بزرگراه شهید سلیمانی مدت‌ها خراب است. درست هم که می‌کنند بعد از چند روز مجددا خراب می‌شود. متاسفانه نظارت و کنترلی در کارهای شهرداری وجود ندارد.
8853---0921
* رأفت اسلامی برخی قضات با زورگیران، قمه‌کشان، سارقان موبایل و... آنها را طوری جری کرده که دیگر نه به زنان و کودکان رحم می‌کنند و نه به پیرمردان! معابر و کوچه‌ها را به جولانگاه خود تبدیل کرده‌اند. از رئیس دستگاه قضا درخواست می‌شود برای تنبیه این جنایتکاران تدبیری نماید.
جمعی از اعضای هیئت‌های مذهبی بالا خیابان مشهد مقدس
* یک سرباز متاهل هستم. چگونه می‌توانم با حقوق ماهیانه 500 هزار تومان زندگی خودم را بچرخانم؟
4917---0910